تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود OneNote 16.0.13231.20396 – نرم افزار مایکروسافت

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم افزار OneNote یکی از برنامه‌های شرکت مایکروسافت است که نسخه‌های آن برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک، آیفون و اندروید عرضه شده است.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تمامی امکانات نرم افزار OneNote را که در نسخه ویندوز از آن بهره می‌برید را در گوشی داشته باشید و نوت بوک دیجیتال ایجاد کنید.

این نرم افزار دارای محیطی فوق العاده زیبا و جذاب است که می‌توانید با استفاده از آن یادداشت‌های خود را در لیست‌های مختلف ثبت و آن‌ها را مدیریت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید

دانلود OneNote

ویژگی‌های نرم افزار OneNote:

ایجاد و به روز رسانی یادداشت‌ها و چک لیست‌ها  Bold, italicize, underline, highlight, indent – فرمت یادداشت‌ها مانند آنچه است که شما در کامپیوتر انجام می‌دهید.  سازماندهی یادداشت‌های خود با استفاده از نوت بوک ها، بخش‌ها و برچسب‌ها  داشتن یادداشت‌های دستی یا اضافه کردن دست خط و رسم نقاشی به یادداشت‌ها  همگام سازی نوت بوک‌ها با تمام کامپیوتر‌ها و دستگاه‌های شما  مشاهده یادداشت‌های ایجاد شده شما روی کامپیوتر، از جمله فرمت بندی شده، ویدئو و فایل‌های پیوست  جستجوی یادداشت‌های و فایل‌های شما برای هر چیزی که شما ذخیره کرده اید – حتی متن داخل عکس  ویجت‌های صفحه اصلی برای امکان ایجاد سریع تصویر، صدا و یادداشت‌های صوتی بدون باز کردن برنامه  دستیابی به یادداشت‌های اخیر شما از صفحه اصلی با ویجت OneNote Recent  اضافه کردن صفحه، بخش یا نوت بوک مورد علاقه خود به صفحه اصلی برای دسترسی سریع  دسترسی یادداشت‌های کاری ذخیره شده شما در سایت‌های SharePoint Online از تبلت یا گوشی شما

تصاویری از  محیط برنامه

 

 دانلود OneNote دانلود OneNote دانلود OneNote

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 67 مگابايت

نسخه: 16.0.13231.20396

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود OneNote 16.0.13231.20396 – نرم افزار مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..