تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریا مرادی دشت و همسرش در ایلدا تا خائن کشی مهران مدیری

این شب ها در سریال ایلدا شاهد هنرنمایی فاطمه گودرزی به همراه عروس و پسرش پویان هستیم. گفتنی است عروس خانم بازیگر به جز حرفه بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. در ادامه عکس های از دریا مرادی دشت و همسرش را در Niksalehi مشاهده کنید.

دریا مرادی دشت و همسرش

دریا مرادی دشت بازیگر سینما و تلویزیون متولد هفدهم آبان ماه سال ۱۳۶۸ در تهران است. وی در سال ۱۳۹۸ با پویا گنجی پسر بازیگر مشهور کشورمان فاطمه گودرزی ازدواج کرده و در سریال ایلدا در نقش یاور و گندم در کنار همسرش هنرنمایی می کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از دریا مرادی دشت , حدیثه تهرانی , علی اوجی , شقایق دهقان , تینا پاکروان , مریم کاویانی , آناهیتا همتی , ریحانه پارسا , پدرام کریمی , منوچهر هادی , شبنم مقدمی , علیرضا طلیسچی , مجید واشقانی , کاوه سماک باشی , هانیه غلامی , مانی رهنما , ستاره سادات قطبی , لیلا اوتادی , ساناز سماواتی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

دریا مرادی دشت : ????من همیشه دوووووست داشتم توی زمان قدیم زندگی کنم… مثلا دوست داشتم سال ۱۹۲۰ میلادی توی پاریس زندگی میکردم… یا مثلا دوره هخامنشیان زندگی‌میکردم… خیلی راجع بهش فکر میکنم همیشه????????‍♀️ فکر‌میکنم شاید زندگی قبلیم اونموقع ها بوده… یا قراره زندگی بعدشم باشه???? ????شما چی؟ دوست داشتین کی و کجا زندگی میکردین؟

دریا مرادی دشت و همسرشدریا مرادی دشت و همسرش دریا مرادی دشت و همسرشبازیگران سریال ایلدا در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

حدیثه تهرانی :پاییز من!

بیا رنگ‌های‌ با شکوه تو را

با بی‌رنگی‌های‌ ساده من طاق بزنیم …
.
.
.
یه شعر پاییزی قشنگ برام بنویسید ، مرسی که هستید و با شما دلگرمم … ????????????????????????

حدیثه تهرانیحدیثه تهرانی

علی اوجی : یک ترکیب تازه در فیلم جدید مسعود کیمیایی مهران مدیری بازیگر «خائن کشی» شد

علی اوجیعلی اوجی

شقایق دهقان :گوشیم رو ازم می‌گیره و سعى می‌کنه تنظیماتِ پیچیده‌ىِ آپشن‌هاىِ مختلفِ گوشى رو بهم یاد بده. من هم مثل هر خاله‌ى پیر و کُنْدِ دیگه‌اى، الکى می‌گم آهان … وسرمو تکون می‌دم که مثلاً یاد گرفتم.

لیوانمو ازم می‌گیره و می‌گه خاله چى برات بریزم؟ چایی یا قهوه؟ منم سرخوش از کارهاىِ عجیب و غریبِ جوونیم، براش می‌گم چشم‌هایِ قشنگش از تعجب گِرد می‌شه و می‌گه: نه خاله! اصلاً بهتون نمیاد!

وقتى داره با وقار و متانت با تلفن حرف می‌زنه، نگاهش می‌کنم و بى‌اختیار می‌کوبم به سینه‌ام و بلند می‌گم: قربونِ سرت برم خاله.
آروم و با خجالت تو گوشى می‌گه: چیزی نیست. خاله‌مه و حتماً دخترِ جوونِ پشتِ خط می‌خنده و می‌گه: همه‌شون همین جورین. همه‌ی خاله ها. قربون سرت برم خاله. قربون قدت برم. تولدت مبارکِ همه‌ى خانواده.

عکس اول : بهارِ نود و نه

عکس دوم : زمستانِ هشتادو سه

شقایق دهقانشقایق دهقان و خواهرزاده اش شقایق دهقانشقایق دهقان و کودکی خواهرزاده اش

تینا پاکروان :از روزهای کرونا تهران تابستان۱۳۹۹بماند به یادگار.#تینا_پاکروان عکس از هومن بهمنش عزیز

تینا پاکروانتینا پاکروان

مریم کاویانی : سلام گرم من بر همه شما همراهان با معرفت که من را حمایت میکنید. در این ایام سخت برای تک تک شما آرزوی صبر و امید را دارم… و باور کنید که رویا هایتان محقق خواهد شد . برای آرزوهایتان تلاش کنید حتی در ناامیدی. صبر و تلاش شما را به مقصد میرساند…آمین????????????????????

مریم کاویانیمریم کاویانی

آناهیتا همتی :…همراهان و دوستان محترم، با این پست میخواستم از محبت هاتون تشکر کنم و یادی کنم از سریال خانه به دوش که شانزده ساله شد… این روزها پیام های محبت آمیزتون رو دریافت میکنم ولی اینقدر مصیبت زده و دلشکسته ام که توان پاسخگویی ندارم. امیدوارم این روزهای سیاه زودتر به پایان برسه و نور امید در دلهامون تابیده بشه….برای همگیتون ارزش و احترام بسیار قائل هستم و آرزوی سلامتی و عبور از این پاندمی رو دارم.

آناهیتا همتیآناهیتا همتی ریحانه پارساریحانه پارسا

پدرام کریمی :حلول #ماه_ربیع_الاول مبارک ،امیدوارم شروع این ماه پربرکت برای همه شما عزیزانم همراه با سلامتی و موفقیت و شادی باشه .

پدرام کریمیپدرام کریمی

منوچهر هادی :پشت صحنه #عاشقانه٢

منوچهر هادیمنوچهر هادی

شبنم مقدمی :با این عکس ِ رنگی رنگی و پرلبخند که مال روزگار ِ پیشاکوید و پیشا این همه سختی و غم و‌ تلخیه!می خوام صفحه م رو از عزا دربیارم …به امید ِ حال ِ بهتر دل و جان برای همه مون .برای هم دعا کنیم…روزگار داره بیش از توان و‌تحمل ما سخت می شه…خداوندا حامی ِ همه ی ما باش..عکس از پیام ایرایی.

شبنم مقدمیشبنم مقدمی

علیرضا طلیسچی :اگر خریدنی بود میخریدیم…برای مادر کمی جوانی ، برای پدر عمر دوباره و برای خودمان خنده های کودکی را…
آرزوی سلامتی و بهبود حال دل مردم خوب کشورم

علیرضا طلیسچیعلیرضا طلیسچی

مجید واشقانی : آتشی شب در نیستانی فتاد …

سوخت چون شمعی ک بر جانی فتاد…????????????

مجید واشقانیمجید واشقانی

کاوه سماک باشی :  گر نگهدار من آنست که من میدانم ؛شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤️

کاوه سماک باشیکاوه سماک باشی

مانی رهنما :بمن بگو کجا بخنده میرسیم؟

مانی رهنمامانی رهنما ستاره سادات قطبی و پسرانشستاره سادات قطبی و پسرانش

لیلا اوتادی :زندگی عجیب وروحیه ومقاومت بینظیر او برایم همیشه قابل تقدیروتحسین بوده وهست.بزرگترین نقاش زن وکسیکه نقاشان بزرگ و رقیب هم نسلش درتحسینش میگویند:هیچکس همچون فریدا نمیتواند چشمانی با آن عمق رابه تصویر بکشد.

لیلا اوتادیلیلا اوتادی

ساناز سماواتی : بدون شرح…

ساناز سماواتیساناز سماواتی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریا مرادی دشت و همسرش در ایلدا تا خائن کشی مهران مدیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..