تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده تهدید به اعدام رئیس جمهور /چه کسانی به دنبال عصبانی کردن روحانی هستند؟

محمدرضا بادامچی، با اشاره به توییت اهانت آمیز مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در آن خواهان اعدام و استیضاح رییس جمهوری شده بود، گفت: خیلی تاسف آور است که برخی نشسته اند و از خودشان حکم صادر می‌کنند این اقدام علیه مقامات کشوری صحیح نیست.

وی افزود: افراد می‌توانند نظرشان را بدهند همان طور که رییس جمهوری نظر خود را اعلام می‌کند.  در چنین مقطعی که با بحران اقتصادی رو به رو هستیم و کشور به انسجام عمومی نیاز دارد، باید از سخنان رییس جمهوری استقبال کرد. از این حرف باید با کشورهای دیگر مذاکره کنیم حرف و سخنی درست از رییس جمهوری است. باید از این همه تنش و دوئل دوری کرد و انسجام و وحدت کشور را حفظ کرد.

وی با بیان این که اتاق فکری در پشت این قضیه است، گفت: قطعا گروهی همیشه با تندروی مانع توسعه بودند همین طرز تفکر باعث شد نتوانستیم FATF را از مجلس بگذرانیم و عده ای مجلس قبلی را دور زدند و باعث ضعف مجلس شدند و باعث شد امروز کشور به این مشکلات بیفتد.

نماینده سابق تهران با بیان این که عده ای هدفشان از این اقدام دولت عصبانی کردن دولت است،  یادآور شد: قطعا پشت سر چنین رفتارهایی اهداف انتخاباتی قرار دارد که به خیر کشور نیست. اگر ما خیر کشور و سرافرازی  کشور را بخواهیم باید از بیان این گونه مطالب جلوگیری کنیم. هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید هر چه سریعتر به این اقدام مجتبی ذوالنوری ورود کند چرا که ما موضوعی مهم‌تر از این قضایا نداریم.

 به گزارش ایرنا مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در توییتر خود با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهوری درباره صلح امام حسن(ع) خواستار مجازات رییس جمهوری شده است.

1727215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده تهدید به اعدام رئیس جمهور /چه کسانی به دنبال عصبانی کردن روحانی هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..