تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امتیاز بنچمارک تراشه Kirin 9000 فاش شد

هواوی قصد دارد گوشی میت ۴۰ را در تاریخ ۱ آبان معرفی کند و شایعات در مورد این گوشی بسیار زیاد است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی که همه دوست دارند درباره آن اطلاعات زیادی کسب کنند، تراشه Kirin 9000 است؛ تراشه‌ای ۵ نانومتری با مودم 5G داخلی. اخیرا اولین بنچمارک این تراشه فاش شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

دستگاهی که این تراشه روی آن قرار داشت با شماره مدل NOH-NX9 شناخته می‌شود که به احتمال زیاد میت ۴۰ پرو خواهد بود. این تراشه در حالت تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۲۰ کسب کرد و در حال چندهسته‌ای، امتیار ۳۷۱۰ به دست آورد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ که در گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا به کار گرفته شده، در حالت تک‌هسته‌ای امتیاز ۹۰۰ و در حالت چندهسته‌ای امتیاز ۳۱۰۰ ثبت کرده است.

بنچمارک Kirin 9000

پردازنده قرارگرفته روی تراشه Kirin با فرکانس ۲.۰۴ گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازنده با هسته‌های اورکلاک‌شده A77 راهی بازار می‌شود که فرکانس آن‌ها ۳٫۱ گیگاهرتز است. در بنچمارک منتشرشده به اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت رم اشاره شده است. البته روز گذشته مشخصات سخت‌افزاری کامل میت ۴۰ پرو 5G فاش شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امتیاز بنچمارک تراشه Kirin 9000 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..