تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل فروش موسیقی از طریق گوگل پلی را متوقف کرد

گوگل از مدتی پیش اعلام کرده بود که فروش موسیقی در گوگلی پلی را متوقف می‌کند و این اتفاق بالاخره رخ داد و از امروز دیگر نمی‌توان از گوگل پلی موسیقی خرید. گوگل در سایت خود به این موضوع اشاره کرده است که فروشگاه موسیقی در گوگل پلی دیگر دردسترس نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

این شرکت اعلام کرد که تمام آهنگ‌هایی که کاربران از این فروشگاه خریده بودند، به سرویس یوتیوب موزیک منتقل می‌شود و کاربران می‌توانند از این پس از یوتیوب موزیک استفاده کنند.

پیش از این، گوگل اعلام کرده بود که برای پشتیبانی بیشتر از سرویس یوتیوب موزیک، فروشگاه موسیقی گوگل پلی را تعطیل می‌کند. این شرکت قبلا اپلیکیشن Play Music را هم حذف کرده بود. درحال‌حاضر گوگل دیگر آنجایی نیست که بتوانید از آن موسیقی‌های مدنظر خود را خریداری کنید. اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید موسیقی‌های مورد علاقه خود را بخرید و نمی‌خواهید از سرویس‌های استریم موسیقی استفاده کنید، می‌توانید به‌دنبال آیتونز یا Bandcamp باشید. گوگل دیگر امکان فروش موسیقی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل فروش موسیقی از طریق گوگل پلی را متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..