تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس؛ فرق من و بشار چیست؟

یکی از گلایه‌های بوژیدار رادوشویچ عدم پرداخت پاداش بردهای آسیایی او بوده است. دروازه‌بان کروات که در کشور خودش به سرمی‌برد، گلایه‌هایی از این بابت داشت و شنیدیم به دست‌اندرکاران باشگاه پیام داده است: «چه فرقی بین من و بشار رسن وجود دارد؟»

بشار رسن با تأخیر به ایران آمد و ۱۲۰ هزار دلار نیز بابت مطالبات خود گرفت. او همچنین پاداش بردهای آسیایی خود را دریافت کرده است. سایر بازیکنان پرسپولیس نیز پاداش بردهای خود در لیگ قهرمانان آسیا را گرفته‌اند و در این میان فقط سر بوژیدار رادوشویچ بی‌کلاه مانده است. به نظر می‌رسد با درخشش حامد لک، باشگاه پرسپولیس پاک رادوشویچ را فراموش کرده باشد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس؛ فرق من و بشار چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..