تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرایم احتمالی در صورت محکوم شدن رشید مظاهری

 رشید مظاهری دروازه بان فصل پیش تیم تراکتور که با استقلال قرارداد امضا کرده، هنوز مجوز بازی برای تیم جدیدش را کسب نکرده است چرا که تراکتوری ها معتقدند او به صورت قانونی قراردادش را با این تیم فسخ نکرده و پیوستنش به استقلال غیرقانونی بوده است. همین ادعا کار مظاهری و استقلال با تراکتور را به کمیته انضباطی کشانده و هنوز مشخص نیست که در نهایت چه رایی در این خصوص صادر شود.

با این حال روزنامه گل در شماره روز یکشنبه خود به تبعات این پرونده برای استقلال و مظاهری پرداخته و نوشته که در صورت محکومیت احتمالی مظاهری، استقلال با بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد و این دروازه بان هم 4 ماه محروم می شود.

اتفاقی که استقلالی ها قطعا خواهان رخ دادن آن نیستند و تمام تلاش خود را برای پیروزی در دعوای حقوقی مطرح شده از سوی تراکتور خواهند کرد.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرایم احتمالی در صورت محکوم شدن رشید مظاهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..