تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربی مرسی‌ساید برنده نداشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال اورتون و لیورپول از ساعت 15 امروز (شنبه) به وقت تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی مرسی‌ساید به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه گودیسون‌پارک برگزار شد با برتری تساوی 2-2 پایان یافت. سادیو مانه در دقیقه 3 و محمد صلاح در دقیقه 72 برای سرخپوشان مرسی‌ساید گلزنی کردند و مایکل کین در دقیقه 19 و دومنیک کالورت‌لوین در دقیقه 81 برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید گلزنی کردند.

محمد صلاح با گلزنی در این دیدار شمار گل‌های زده‌اش با پیراهن این تیم را به 100 گل در 160 بازی رساند. به این ترتیب این مهاجم مصری پس از راجر هانت (100 گل‌زده در 144 بازی) و جک پارکینسون (100 گل‌زده در 153 بازی) تبدیل به سومین بازیکن تاریخ لیورپول شد که با کمترین تعداد بازی به 100 گل‌زده می‌رسد. این همچنین اولین گل صلاح به اورتون از سال 2017 بود.

سادیو مانه نیز با گلی که در این بازی به ثمر رساند، اولین بازیکن لیورپول شد که از ماه دسامبر 2016 اولین گل لیگ برتری این تیم را در گودیسون پارک به ثمر رساند. آخرین گل لیگ برتری لیورپول در این ورزشگاه را خود او در ماه دسامبر 2016 به ثمر رسانده بود.

همچنین مصدومیت فیرجیل فن‌دایک در دقیقه 7 بازی روی تکل خشن جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون یکی دیگر از اتفاقات مهم این بازی بود که سبب شد این مدافع هلندی زمین بازی را ترک کند.

بحث‌برانگیزین اتفاق این بازی اعلام آفساید سادیو مانه در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم این بازی توسط کمک‌داور ویدئویی ( VAR) بود که گل هندرسون هم متعاقب آن مردود اعلام شد تا لیورپول از کسب سه امتیاز باز بماند.

با این نتیجه اورتون 13 امتیازی و لیورپول 10 امتیازی شدند و تغییری در رده‌های اول و دوم‌شان در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به وجود نیامد.

در ادامه این بازی امروز و امشب سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 17:30 چلسی پذیرای ساوتهمپتون است، از ساعت 20 تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند و از ساعت 22:30 نیز منچستریونایتد در خانه نیوکاسل به میدان می‌رود.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربی مرسی‌ساید برنده نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..