تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش فرش سجاده ای کاشان مستقیم از تولید کننده

کسانی که در شرف تشکیل زندگی مشترک هستند و نیاز هست که بهترین انتخاب را برای شروع زندگی داشته باشند پیشتاز این موضوع بوده و انتخاب با کیفیت ترین کالاهای اولیه مانند لوازم خانگی و فرش به‌خصوص فرش کاشان که قدمتی دیرینه در کیفیت داشته و دارد، می‌تواند جز انتخاب‌های اولیه و مناسب برای افراد جامعه باشد . در مقاله پیش رو کمی به مقوله تاریخچه فرش و خدمات و محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان و فروشگاه ستاره فرش کوروش می‌پردازیم . امید است که کیفیت و قیمت مناسب این کارخانه کمکی در جهت سهولت در پیش برد امور لازم و تهیه لوازم مورد نیاز برای زندگی افراد مختلف باشد.

تولید فرش کاشان

قالی‌بافی که یکی از هنرهای ملی و اصیل ایرانی است، پس از انقلاب صنعتی در اروپا وارد دوره تولید مکانیزه شد. همین امر موجب تولید فرش‌های ماشینی در  ابعاد متنوع و با سرعت بیشتر شد که صنعت قالیبافی را تا حد زیادی رواج داد. کارخانه فرش کاشان یکی از نخستین کارخانه‌های تولید فرش در ایران است که از دیرباز به فرش‌هایی کم‌نظیر و زیبا با کیفیت عالی و مقاوم شهرت زیادی کسب کرده‌است. این کارخانه درحال‌حاضر از بهترین دستگاه‌های تولید فرش ماشینی استفاده می‌کند که قابلیت تولید فرش‌هایی با نقشه و طرح‌های متنوع را دارند.

درحال‌حاضر تولید فرش کاشان به‌علت محبوبیت خاصی که نزد مشتریان دارد، رواج زیادی یافته است. از همین رو طرح‌های متنوع از سنتی تا مدرن با ترکیب‌ رنگی زیبا و شگفت‌انگیز در تولیدات کارخانه فرش کاشان به چشم می‌خورند.

چرا فرش کاشان را بخریم؟

اگر قصد خرید فرش را دارید، توصیه می‌کنیم فرش کاشان را بخرید زیرا:

قیمت فرش کاشان قیمتی مقرون‌به‌صرفه است و می‌توان آن را به قیمت تولیدی خریداری کرد. فرش کاشان از نخ ۱۰۰ درصد الکرلیک بافته شده است و لذا لطافت و نرمی فوق‌العاده مطلوبی دارد. با لمس فرش کاشان ممکن است در وهله اول متوجه دستباف یا ماشینی بودن فرش نشوید، چرا که نخ‌های به کار رفته در این مدل فرش شباهت زیادی به پشم طبیعی دارند. این فرش‌ها در کارخانه فرش کاشان توسط دستگاه‌های HCI، HCP و شونهر در ابعاد ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری تولید می‌شوند. تراکم فرش‌های تولیدی با این دستگاه‌ها بسیار ایده‌آل است. فرش سجاده‌ای

فرش سجاده‌ای و فرش نمازخانه ای  فرشی ارزشمند نزد مسلمانان است، که در مساجد پهن می‌شود و روی آن‌ها نماز به پا می‌دارند. این فرش‌ها معمولا در قالب مخصوصی طراحی می‌شوند و طرح‌های متنوعی هم دارند. اما طرح اصلی آن‌ها طرح محراب است. رنگ این فرش‌ها معمولا سبز یا قرمز است، البته درحال‌حاضر طیف متنوع‌تری نیز از رنگ‌های روحانی و آرامش‌بخش در تولید این فرش‌ها استفاده می‌گردد. همان‌طور که از احادیث منقول است، هر که خانه خدا را آباد کند، خانواده خداوند محسوب می‌شود؛ لذا بر مسلمانان واجب است به امور مساجد حدالامکان رسیدگی کنند. مفروش کردن مساجد با فرش مخصوص سجاده‌ای عملی پسندیده است که گذشته از زیبایی و حالت روحانی‌ای که دارد، به نظم و ترتیب در صف‌های نماز جماعت نیز کمک شایانی می‌کند.

فروش فرش سجاده ای کاشان مستقیم از تولید کننده

فرش سجاده ای یا فرش سجاده به فرش هایی گفته می‌شوند که در مساجد یا نمازخانه، حسینه یا تکیه ها استفاده می‌شود.

این فرش‌ها زیر مجموعه فرش های ماشینی هستند. نوع بافت و مدل دستگاه‌های فرش سجاده‌ای تفاوتی با دستگاه‌های فرش ماشینی ندارد.

تفاوت در مدل بافت فرش سجاده ای است .

فرش‌های سجاده ای در عرض استاندارد ۱ متر و ۲۵ سانتی‌متر بافت می‌شود. مزیت این فرش برای مسجد و حسینه این است که تمامی فضاهای مسجدها کاملا پوشیده می‌شود. و زیبایی و نظم خاصی با فرش سجاده ای برای مسجدها به وجود می آید.

کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان که انواع فرش‌های با کیفیت را تولید می‌کند، درحال‌حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان جهانی فرش سجاده‌ای به شمار می‌رود. همه ساله متقاضیان این فرش نه‌تنها از ایران بلکه از سراسر جهان خواهان فرش کاشان برای مفروش کردن مساجد هستند. علت این امر کیفیت بالای فرش کاشان، دوام و ماندگاری آن‌ها است.

قیمت فرش کاشان

فرش کاشان از دیرباز به‌علت مقرون‌به‌صرفه بودن فرشی محبوب و پرطرفدار بوده است، امروزه نیز کارخانه فرش کاشان این فرش‌ها را با قیمتی مناسب در مقایسه با سایر تولیدکنندگان فرش ارائه می‌دهد. جالب است بدانید می‌توانید فرش کاشان را در تهرانپارس به قیمت کارخانه خریداری کنید. فروشگاه کوروش که در شرق تهران واقع شده یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان فرش مرغوب و با کیفیت کاشان است که قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان در نظر گرفته است.

البته قیمت مناسب این فرش‌ها به هیچ‌وجه دلالتی بر کم بودن کیفیت آن‌ها ندارد. فرش‌های کاشان همه از نخ‌های مرغوبی بافته می‌شوند که در برابر عوامل آسیب‌زا مقاومت بالایی دارند و در طی زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. رنگ این فرش‌ها نیز رنگی با ثبات است که تغییر نمی‌یابد، کدر نمی‌شود و در برابر شستشو بسیار مقاوم است. فرش کاشان با استفاده از دستگاه‌های مدرن امروزی بافته می‌شوند که همین امر به کیفیت تراکم فرش انجامیده و موجب می‌شود تا فرش برای مدت طولانی کیفیت خود را حفظ کند. فروشگاه کوروش فرش کاشان را به قیمت تولیدی کارخانه فرش کاشان عرضه می‌کند و درعین‌حال تسهیلاتی هم برای خریداران قائل می‌شود که بسیار قابل‌توجه است.

نکات مهم هنگام خرید فرش

برای خرید فرش باید به یک سری نکات توجه ویژه داشته باشید که عبارت‌اند از:

بودجه: باتوجه‌به میزان بودجه خود باید دقت کنید بهترین فرش را خریداری کنید. تراکم فرش: هرچه تراکم فرش بیشتر باشد، به تبع کیفیت فرش بهتر است. توجه داشته باشید فرش با تراکم کم ممکن است ارزان‌تر باشد اما قاعدتا دوام کم‌تری خواهد داشت و کیفیت آن در طولانی مدت دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد گشت. جنس نخ فرش: هرچه جنس نخ فرش، کیفیت بهتری داشته باشد، زیبایی آن مقاومت بیشتری خواهد داشت. در تولید فرش کاشان از نخ ترک یا ایرانی درجه یک و مرغوب استفاده می‌شود. امروزه نخ‌های اکرلیک نزد کارخانه‌های تولید فرش مورد توجه زیادی قرار دارند و این امر از آن جهت که نخ اکرلیک شباهت به پشم طبیعی دارد، موجب کیفیت نهایی مطلوب‌تری می‌گردد. مشخصات فرش: هنگام خرید فرش با دقت طرح و نقشه‌ای را انتخاب کنید که در بلندمدت از آن پشیمان نشوید. عمر فرش نیز از جمله ضروریاتی است که باید از آن اطلاع داشته باشید. خرید اینترنتی فرش کاشان

سایت خرید اینترنتی فرش کاشان با ارائه تصویر انواع فرش‌های تولیدی کارخانه فرش کاشان شما را در انتخاب بهترین فرش یاری می‌دهد. شما به‌راحتی می‌توانید ازطریق اینترنت بهترین فرش را انتخاب کنید و از جزئیات آن نیز آگاهی یابید، سپس سفارش خود را ثبت کرده و فرش مدنظر خود را در منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه معتبر کوروش که عرضه کننده انواع فرش کاشان است، به شما این امکان را می‌دهد تا با سلیقه خود فرش مورد نظرتان را انتخاب کنید و به قیمت تولیدی آن را خریداری کنید.

سخن آخر

خرید فرش که یک کالای خاص است، مستلزم اطمینان از کیفیت است. درواقع خریدار باید از خرید خود در بلندمدت احساس رضایت داشته باشد. باتوجه‌به این مهم فروشگاه کوروش فرش کاشان را که یکی از با کیفیت‌ترین فرش‌های نام آشنای ایرانی است با ضمانت ۵ ساله ارائه می‌دهد. با خرید فرش از این فروشگاه گویی از خود کارخانه فرش کاشان به‌صورت مستقیم خرید کرده‌اید، چرا که تنها قیمت در کارخانه را می‌پردازید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش فرش سجاده ای کاشان مستقیم از تولید کننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..