تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان ۲ خادم حرم امام رضا(ع) در آخرین قسمت «مکث»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجاه‌وهشتمین و آخرین قسمت از سری سوم برنامه «مکث»  شنبه شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو پخش خواهد شد.

در هفته هشتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سعید شیخ‌زاده مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه شیخ‌زاده میزبان دو تن از خادمان حرم امام رضا (ع) به نام های حسین فرهی و مهدی حائری حسینی است. فرهی فارغ‌التحصیل در مقطع دکترا در رشته حقوق بین‌الملل از دانشگاه استراسبورگ فرانسه و استاد دانشگاه  است و حائری حسینی از تجار بنام و معتبر استان خراسان است و افتخار هر دو ی آن‌ها خادمی بارگاه حرم امام رضا(ع) است.

روایت این دو همکار و دوست را از خاطرات تلخ و شیرین شان در روزها و شب‌هایی که در حرم امام رضا (ع) خادمی کرده‌اند امشب در مکث ببینید و بشنوید.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان ۲ خادم حرم امام رضا(ع) در آخرین قسمت «مکث»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..