تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ به ۲۸ میلیارد عدد رسید

بازه زمانی سه‌ماهه سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و درنتیجه شاهد انتشار آمار و اطلاعات جالبی در زمینه‌های مختلف هستیم. گزارش‌ها نشان می‌دهد از ۱ جولای (۱۱ تیر) تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) آمار استفاده از گوشی‌ هوشمند نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی، در حدود یک‌چهارم افزایش یافته است.

آمار منتشرشده تنها به زمان استفاده از گوشی‌ هوشمند نمی‌پردازد؛ بلکه مشخص می‌کند که در بازه زمانی سه‌ماهه سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۸/۳ میلیارد بار اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است. در مقایسه با آمار تعداد دفعات دانلود از گوگل پلی در سه‌ماهه سال ۲۰۱۹، می‌توان مشاهده کرد که چنین آماری در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ رشد ۳۱ درصدی به‌همراه دارد.

گزارش تنها به مقایسه نتایج آمار امسال با سال گذشته میلادی نمی‌پردازد و مشخص می‌سازد که در بازه زمانی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۳ برابر بیشتر از اپ استور، اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است. درواقع گزارش نشان می‌دهد که آمار دانلود اپلیکیشن از اپ استور در بازه زمانی ذکرشده به ۸/۲ میلیارد بار می‌رسد.

آمار دانلود از گوگل پلی و اپ استور

از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۸۰/۶ میلیارد بار اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است؛ درحالی‌که آمار دانلود از اپ استور از زمان آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون، به ۲۶/۶ میلیارد اپلیکیشن می‌رسد. در این بین آمار تنوع اپلیکیشن‌های دو فروشگاه بزرگ گوگل پلی و اپ استور نیز در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد.

آمار تنوع دسته بندی گوگل پلی

مقاله‌های مرتبط:

درحالی‌که اپ استور متشکل از ۱/۸۲ میلیون اپلیکیشن مختلف ازجمله اپلیکیشن‌های رایگان و پولی می‌شود، گوگل پلی میزبان ۲/۷ میلیون اپلیکیشن شده است. درحال‌حاضر بیشترین میزان دانلود در گوگل پلی به اپلیکیشن‌های مخصوص بازی موبایل تعلق دارد و ۱۳/۴۹ درصد از مجموع کل دانلودها را پوشش می‌دهد. در جایگاه بعدی اپلیکیشن‌های آموزشی با سهم ۹/۱۱ درصدی و اپلیکیشن‌های مخصوص کسب‌و‌کار با سهم ۶/۹۵ درصدی قرار دارند.

نظر شما کاربران زومیت در مورد آمار ارائه شده چیست؟ آیا شما نیز بیشتر به دانلود اپلیکیشن‌هایی ازجمله بازی و آموزشی مشغول هستید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ به ۲۸ میلیارد عدد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..