تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان‌های کوتاه با موضوع زیارت و معجزات امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «واگن مخصوص» داستانک‌های رضوی، شامل داستان‌های کوتاه با موضوع زیارت و معجزات امام رضا (ع) از مصطفی خدامی است.

کتاب «واگن مخصوص» مجموعه‌ای از داستانک‌های کوتاه مذهبی است که همگی به نوعی با امام رضا (ع) و تجربه‌های مختلف زیارت و معجزات و کرامات ایشان در ارتباط هستند.

داستانک، قالبی در داستان‌نویسی است که در چند خط یا حداکثر یک صفحه نوشته می‌شود و در پی یک کشف ضربه‌زننده است. این کشف می‌تواند غافلگیر کردن خواننده و ایجاد شوک، شوخی یا نمایش لحظه‌ای زیبا باشد.

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و مذهبی از خواندن این اثر لذت می‌برند.

بخشی از کتاب «واگن مخصوص»

آلزایمر

چیزی را از یاد نمی‌بَرد؛ رفته بود شفا بخواهد. چشمش به گنبد افتاد. درخواستش را فراموش کرد.

نذر

دکتر گفته بود که چند ماه بیشتر زنده نیست؛ به مشهد رفت. حالا هر سال به بیمارستان کودکان سرطانی می‌رود و نذرش را ادا می‌کند.

گفتنی است، کتاب «واگن مخصوص» نوشته مصطفی خدامی در ۱۱۴ صفحه از سوی نشر صاد راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان‌های کوتاه با موضوع زیارت و معجزات امام رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..