تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابعاد بزرگ پلی استیشن 5 به دلیل طراحی سیستم خنک‌کننده آن بوده است

انتظار می‌رود در فاصله زمانی کمتر از یک ماه آینده، شاهد عرضه کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و سری ایکس به بازار باشیم. سونی و مایکروسافت تا این لحظه نشان داده‌اند که هرکدام با رویکردهای متفاوتی قرار است نسل نهم کنسول‌های خانگی را برای گیمرها تعریف کنند. چنین موضوعی را می‌توان در طراحی ظاهری پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نیز به‌وضوح مشاهده کرد.

یکی از مسائلی که در خصوص ظاهر مدرن کنسول پلی استیشن ۵ مطرح شد، اندازه بسیار بزرگ آن بود؛ به‌طوری‌که لقب بزرگ‌ترین کنسول تاریخ را نیز یدک می‌کشد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا ویدیویی که چندی پیش قطعات داخلی کنسول نسل نهمی سونی را نشان می‌داد، مشاهده کرده‌اید. نکته‌ای که در این ویدئو توجهات را به‌خود جلب کرده اندازه بزرگ سیستم خنک‌کننده دستگاه است.

مقاله‌های مرتبط: تصاویر مقایسه اندازه کنسول‌های نسل نهم و نینتندو سوییچ، بزرگی پلی استیشن 5 را نشان می‌دهد پلی استیشن 5 احتمالا یک کنسول با قابلیت شخصی‌سازی ظاهری آسان است

حال در جدیدتری اخبار بازی، ساعاتی پیش اُتُری یاسوهیرو، مدیر تیم طراحی پلی استیشن ۵، ضمن تأیید بزرگ بودن کنسول نسل بعدی سونی، دلیل آن را استفاده از سیستم خنک‌کننده نسبتا بزرگی اعلام کرد. طبق ادعای یاسوهیرو، سونی به‌دلیل بالا رفتن هزینه‌های تولید، به‌جای استفاده از دو عدد خنک‌کننده کوچک، سیستمی بزرگ را در دستگاه خود تعبیه کرده است. یاسوهیرو گفت:

«امکان اینکه کنسول پلی استیشن ۵ را در اندازه کوچک‌تری طراحی و تولید کنیم، مهیا بود؛ به‌عنوان مثال اگر از دو عدد سیستم خنک‌کننده کوچک‌تر در این دستگاه استفاده می‌شد، اندازه کنسول نیز کاهش پیدا می‌کرد؛ البته این قضیه علاوه‌بر اینکه بالا رفتن هزینه‌های تولید پلی استیشن ۵ را به‌همراه داشت، کنترل و مدیریت هم‌زمان دو سیستم نیز چالش‌ برانگیز‌تر بود. با همه این اوصاف ما تصمیم گرفتیم تنها از یک خنک‌کننده بزرگ استفاده کنیم.»

حال نوبت شما است تا در خصوص اینکه آیا اندازه بزرگ پلی استیشن ۵ می‌تواند به نقطه ضعف آن در آینده تبدیل شود یا خیر نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابعاد بزرگ پلی استیشن 5 به دلیل طراحی سیستم خنک‌کننده آن بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..