تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوسف پور: عمده مشکل قطعی اینترنت مربوط به روستاهاست

/به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از کاربران در بخش صدای مردمی باشگاه خبرنگاران جوان از مشکل قطع و وصل اینترنت رشت خبر داده بودند. خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را پیگیری و با مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب حمید یوسف پور در این رابطه گفت و گو کرد.

یوسف پور در این رابطه گفت: شهر رشت چنین مشکلی ندارد، اگر هم مشکلی باشد مربوط به مناطق خاصی است که با شماره‌گیری 195 این مشکل حل می‌شود. عمده این مشکلات مربوط به روستاها است که ان‌شاء‌الله با تدابیر مسئولان مشکل اینترنت این مناطق حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوسف پور: عمده مشکل قطعی اینترنت مربوط به روستاهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..