تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Duo 108.0.33699 – نرم ‌افزار تماس تصویری گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس چت ویدئویی گوگل مدتی است که برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد. گوگل دوو اولین بار در ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ عرضه شد و گوگل در واقع این نرم‌ افزار را برای رقابت با چت ویدئویی Face Time آیفون ارائه کرد. کاربران با دانلود و نصب این نرم‌ افزار به راحتی می‌توانند با دوستان خود ارتباط تصویری برقرار کنند.

این نرم‌افزار در محیطی ساده و زیبا شماره گیرنده تماس تصویری را نمایش می‌دهد و همچنین با سرعت‌های مختلف اینترنت نیز سازگاری دارد. کاربرانی که قصد استفاده از این نرم‌ افزار را دارند، باید توجه کنند که گوگل دوو تنها قابل استفاده در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۵ به بالا است.    

بیشتر بخوانید:

دانلود Google Duo

برخی از امکانات و قابلیت‌های این برنامه:

الگوریتم اختصاصی قدرتمند برای کاهش حجم ویدئو و استفاده بهینه از پهنای باند اینترنت کاربر برگزاری تماس‌های تصویری با کیفیت بالا امکان دیدن چهره تماس گیرنده قبل از برقراری تماس کاهش کیفیت ویدئو به صورت خودکار، در هنگام افت سرعت اینترنت قابلیت برقراری تماس‌های گروهی تا ۸ نفر به صورت همزمان اجرا روی اندروید و iOS رابط کاربری ساده و بسیار آسان امکان ارسال پیام‌های ویدئویی

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Google Duo دانلود Google Duo دانلود Google Duo    

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید
     

حجم:  63 مگابايت

نسخه: 108.0.33699

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Duo 108.0.33699 – نرم ‌افزار تماس تصویری گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..