تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای روزهای بارانی ماسک اضافه همراه خود داشته باشید

خبرآنلاین :  با توجه به اینکه ماسک های جراحی یکبار مصرف هستند و در عین حال رطوبت باعث می‌شود که ماسک کارایی خودش را از دست بدهد لذا داشتن ماسک اضافه در روزهای بارانی از ملزومات روزانه افراد خواهد بود.
بسیاری از افراد با توجه به آغاز پاییز و روزهای بارندگی شاید از خود ابن سوال را بپرسند که چگونه از ماسک استفاده کنیم تا در روزهای بارانی از ابتلا به کرونا پیشگیری کنیم؟باید به ابن نکته توجه داشت که در روزهای بارانی ماسک‌ها به خوبی کار نمی‌کنند و مانع از انتقال کرونا ویروس نمی‌شوند و به همین دلیل است که ماسک‌های جراحی یکبار مصرف هستند؛ چراکه در برابر آب آسیب پذیر بوده و ساختار داخلی انها که مانع از ورود ویروس شده از هم پاشیده می شود.
بر اساس این گزارش ماسک‌های پارچه‌ای و یا N۹۵ و… نیز در آب و هوای مرطوب، مانند ماسک‌های جراحی آسیب‌پذیر هستند ، پس چه باید کرد؟
تنها راه حلی که کارشناسان برای این مورد ارائه میدهند این است که در هنگام استفاده از هر ماسکی به محض اینکه حس کردید صورتتان در حال خیس شدن است و ممکن است این رظوبت به ماسک برسد باید آن را خشک کنید و اینکه متوجه خیس شدن ماسک شدید باسد از یم کاسک جدید استفاده کنید و از ماسک جدید و خشک استفاده کنید.
دانشگاه علوم پزشکی نیز در توصیه های خود به مردم اعلام کرد که در روزهای بارانی حتما ماسک اضافه به همراه خود داشته باشید.
استفاده از چتر نیز میتواند عاملی موثر و بازدارنده برای جلوگیری از رسیدن رطوبت به ماسک و خیس شدن سر و صورت باشد.
بیشترین امار ابتلا به کرونا در فصول پاییز و زمستان آسیب پذیر بودن ماسک ها در برابر آب و رطوبت و نیز وجود رطوبت زیاد در محیط است که باعث سرایت راحت این ویروس به انسان می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای روزهای بارانی ماسک اضافه همراه خود داشته باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..