تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نتایج بنچمارک خانواده آیفون ۱۲ منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت اپل خانواده جدید پرچمداران خود که آیفون ۱۲ نام داشتند را معرفی کرد. خانواده آیفون ۱۲ از چهار عضو با نام‌های iPhone 12 mini، iPhone 12 ، iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max تشکیل شده که از هفته آینده پیش فروش این گوشی‌ها آغاز و در ۱۶ نوامبر این خانواده وارد بازار خواهند شد. اما به تازگی نتایج اولین بنچمارک صورت گرفته روی این خانواده توسط شرکت AnTuTu در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل تمام توان خود را برای ساخت این خانواده و پردازنده به کار رفته در آن‌ها قرار نداده است؛ چرا که برخی از گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار توانسته‌اند امتیازات بالاتری از این خانواده کسب کنند.

پردازنده به کار رفته در آیفون ۱۲ از نوع A14 Bionic بوده که اولین تراشه ۵ نانومتری در جهان است؛ این پردازنده قدرتی بسیار بالا دارد، اما ظاهرا در مقایسه با پردازنده Snapdragon ۸۶۵ عملکردی ضعیف‌تر را از خود نشان داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی AnTuTu ظاهرا پردازنده  آیفون ۱۲ توانسته است امتیاز ۵۷۰ هزار را کسب کند، این در حالی است که پردازنده گوشی Xiaomi Mi 10 Pro توانسته بود به امتیاز ۶۸۷ هزار دست پیدا کند.

نتایج بچمارک آیفون ۱۲ نتایج بچمارک آیفون ۱۲

امتیاز بسیار نزدیک آیفون ۱۲ به آیفون ۱۱

از طرفی هم نباید دو گوشی با سیستم عامل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنیم چرا که ممکن است معیار‌های اندازه گیری عملکرد با یکدیگر متفاوت باشند، اما اگر بنچمارک خانواده آیفون ۱۲ را با خانواده آیفون ۱۱ مقایسه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که آیفون ۱۲ در بحث عملکرد، به میزان بسیار ناچیزی قدرتمندتر از آیفون ۱۱ است چرا که این گوشی توانسته بود امتیاز ۵۳۶ هزار را دریافت کند.

با این حال برای مقایسه عملکرد گوشی آیفون ۱۲ با آیفون ۱۱ باید تا زمان عرضه آن در بازار و مقایسه آن توسط کاربران منتظر ماند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نتایج بنچمارک خانواده آیفون ۱۲ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..