تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین بتا توسعه دهنده iOS 14.2 منتشر شد

پس از برگزاری رویداد Hi, Speed در ۲۲ مهرماه،‌ اپل جدیدترین نسخه‌ی بتای توسعه‌دهنده‌ی آی او اس یعنی iOS 14.2 را منتشر کرد. به‌روزرسانی جدید که سومین نسخه‌ی بتای توسعه‌دهنده‌ی iOS 14.2 محسوب می‌شود هم‌اکنون به‌روش OTA در منوی تنظیمات به توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود. اگر این به‌روزرسانی به‌صورت فوری برای دانلود ارائه نشده است، نگران نباشید. گاهی اوقات انتشار به‌روزرسانی‌های جدید اپل برای تمامی کاربران ممکن است چند ساعت به‌طول بیانجامد.

سیستم‌عامل iOS 14.2 گزینه‌های مربوط به تنظیمات پخش موسیقی در صفحه‌ی قفل و گزینه‌های کنترلی AirPlay 2 در کنترل سنتر را به‌روزرسانی می‌کند. یکی دیگر از تغییرات iOS 14.2 را می‌توانیم گزینه‌ی جدید Shazam محسوب کنیم که می‌توان آن را به کنترل سنتر اضافه کرد.

به‌منظور اضافه کردن گزینه‌ی Shazam به کنترل سنتر باید مطمئن شوید که دستگاه‌تان مجهز به جدیدترین نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی iOS 14 باشد. در مرحله‌ی بعد وارد منوی تنظیمات و بخش Control Center شوید و به‌دنبال گزینه‌ی Shazam در زیرِ بخش More Controls بگردید. 

مقاله‌های مرتبط:

اگر در جدیدترین نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی iOS 14 تغییرات دیگری مشاهده کردید، حتما آن‌ها را با زومیت و دیگر کاربران در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین بتا توسعه دهنده iOS 14.2 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..