تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جالب و دیده نشده از نیوشا ضیغمی/ مجری معروف لباس کادر درمان را بر تن کرد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سیما تیرانداز، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون تصویری متفاوت از خود را بر سر صحنه اجرای تئاتر منتشر کرد.

سیما تیرانداز

احسان خواجه امیری، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ تصویری از خود و پسرش را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

احسان خواجه امیری

الهام طهموری، هنرپیشه تلویزیون و تئاتر با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش از آغاز پخش سریالی جدید در شبکه تماشا خبر داد.

سریال جدید از شبکه تماشا

پیمان طالبی، مجری و گوینده تلویزیون و رادیو با انتشار تصویری از خود در پوشش کادر درمان، استفاده از این لباس را حتی برای کوتاه مدت، بسیار طاقت فرسا دانست.

پیمان طالبی در لباس کادر درمان

سید محمود رضوی، تهیه کننده شناخته شده سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از رهبر معظم انقلاب در دوران دفاع مقدس، بخشی از بیانات دیروز ایشان که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته را منتشر کرد.

سید محمودرضوی

مسعود ده نمکی، کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون کشور با اشاره به بازگشت پیکرهای مطهر شهدای خان طومان، استوری قابل تأمل زیر را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

مسعود ده نمکی

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری قدیمی و دیده نشده از دوران کودکی خود را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

.نیوشا ضیغمی

بسیاری از هنرمندان در واکنش به فوت اکبر عالمی، مجری، کارگردان و کارشناس سینما و تلویزیون بر اثر کرونا، پست و استوری‌هایی را در صفحه‌‌های مجازی خود به اشتراک گذاشتند که در ادامه برخی از  آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

واکنش ها به فوت اکبر عالمی

واکنش ها به فوت اکبر عالمی

واکنش ها به فوت اکبر عالمی

واکنش ها به فوت اکبر عالمی

واکنش ها به فوت اکبر عالمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جالب و دیده نشده از نیوشا ضیغمی/ مجری معروف لباس کادر درمان را بر تن کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..