تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات گوشی اوریون با تراشه اگزینوس 1080 افشا شد

دیروز اطلاعات جالبی از گوشی اوریون با تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ فاش شد. تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده است. پردازنده این تراشه از چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 تشکیل می‌شود. فرکانس هسته‌های بزرگ‌تر به ۳ گیگاهرتز می‌رسد و به همین دلیل توانسته است در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۱۸۱,۰۰۰ کسب کند. این امتیاز بالاتر از سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا مدل 5G است که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۶ پلاس در آن استفاده شده. البته گوشی ایسوس ROG فون 3 که با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ پلاس راهی بازار شد، توانست امتیاز ۱۸۵,۶۵۱ کسب کند.

مقاله‌ی مرتبط:

پردازنده گرافیکی به‌کاررفته در تراشه جدید سامسونگ Mali-G78 است؛ اما هنوز اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. به ‌نظر می‌رسد که با پردازنده گرافیکی قدرتمندی مواجه هستیم؛ چون  توانسته است در AnTuTu امتیاز نزدیک به ۳۰۰ هزار کسب کند.

بهترین پردازنده گرافیکی بنچمارک AnTuTu متعلق به گوشی شیائومی می 10 اولترا است. این گوشی هم با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ پلاس راهی بازار شده است. امتیاز این پردازنده گرافیکی ۲۵۸,۱۷۱ بود؛ پس تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ نزدیک به ۱۵ درصد سریع‌تر است. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اسنپ‌دراگون ۸۶۵ نزدیک به ۲۰ درصد سریع‌تر از اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بود.

هنوز مشخص نیست که عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ به چه صورت است؛ اما باید نزدیک به عملکرد تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ باشد. این تراشه قرار است در گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ استفاده شود.

بر اساس شایعات، تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ برای اولین ‌بار در گوشی ویوو ایکس 6 قرار می‌گیرد. بااین‌حال در بنچمارکی که دیروز منتشر شد، با گوشی هوشمندی با اسم رمز اوریون مواجه شدیم.

این گوشی با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز دارد. ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مدل UFS 3.1 از دیگر مشخصات این گوشی به‌حساب می‌آیند. امتیاز کلی این گوشی در AnTuTu به ۶۹۳ هزار رسیده است. گوشی ایسوس ROG فون 3 توانسته بود امتیاز کلی ۶۴۲۶۷۱ کسب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات گوشی اوریون با تراشه اگزینوس 1080 افشا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..