تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفه زیاد ترامپ را مجبور به خاموش کردن میکروفونش کرد

روزنامه «دیلی میل» چاپ انگلیس گزارش داده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان مصاحبه ۳۰ دقیقه‌ای پنج‌شنبه شب خود با شبکه فاکس نیوز یک بار سرفه کرده و ظاهراً در مقطعی دیگر صدای میکروفن خود را در هنگام سرفه‌ای دیگر قطع کرده است. 

به نوشته وبگاه روزنامه دیلی میل، در اولین دقایق این مصاحبه زمانی که ترامپ در حال بحث در مورد مناظرات انتخاباتی بود صدای او کمی خراش برداشت و گلوی خود را صاف کرد. اما ثانیه‌ای صدای او صامت شد و بعد گفت «معذرت می‌خوام» و بار دیگر به صحبت خود ادامه داد. 

سپس در دقیقه ۱۹ این مصاحبه‌ای نیز زمانی که وی در حال انتقاد از رأی‌گیری پستی در کشورش بود، بار دیگر گلوی خود را صاف کرد و به طور رسا سرفه کرد و بعد به صحبت‌های خود ادامه داد. 

این در حالی است که پزشک کاخ سفید چهارشنبه هفته گذشته گفته بود علائم حیاتی رئیس‌جمهور آمریکا که به ویروس کرونا مبتلا شده بود باثبات است و در محدوده نرمال قرار دارد. 

پزشک کاخ سفید علاوه بر این گفته بود ترامپ ظرف ۲۴ ساعت گذشته هیچ علامت کرونا نداشته است. او گفت که ترامپ ظرف چهار روز گذشته تب نداشته و در بدن او سطوح قابل شناسایی پادتن مربوط به ویروس کرونا تولید شده است.

وی علاوه بر این گفت که ترامپ برای تنفس از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده نکرده و نیازی به استفاده از این دستگاه هم نبوده است.

پزشک ترامپ همچنین بامداد جمعه گفت که او دوره درمان بیماری کووید-۱۹ را تکمیل کرده و انتظار می‌رود از روز شنبه بتواند مراودات عمومی‌اش را از سر بگیرد.

«سین کانلی»، پزشک ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «شنبه دهمین روزی است که ترامپ تشخیص [ابتلا به بیماری کووید-۱۹] گرفته است. بر اساس ملاک‌های تشخیصی پیشرفته‌ای که تیم ما به کار گرفته‌اند من کاملاً پیش‌بینی می‌کنم که از سرگیری مراودات عمومی توسط رئیس‌جمهور از آن روز ایمن خواهد بود.»

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفه زیاد ترامپ را مجبور به خاموش کردن میکروفونش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..