تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آش ماست و اسفناج؛ برای همه راضیه‌ها و حامدها!

برترین‌ها: سکانس جنجالی از سریال آقازاده که راضیه با یک ظرف آش، حامد را به خلوت خودش می‌برد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته، ما هم این‌جا برایتان طرز تهیه آش گذاشته‌ایم، آن هم تابستانی! ظاهرا آش، حاجت روا می‌کند، امیدواریم که فقط نفخ نکنید!

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

مواد لازم

اسفناج: ۵۰۰ گرم ماست چکیده ترش: ۵ الی ۶ قاشق غذاخوری لوبیا سفید: ۱ پیمانه رشته آشی: ۱۵۰ گرم پیازداغ، نعناداغ و سیرداغ به مقدار لازم

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

آش ماست و اسفناج؛ آش مقوی تابستانی

طرز تهیه:

۱. برای شروع لوبیا سفید، ۲ قاشق پیازداغ، ۱ قاشق سیر داغ و به مقدار کافی آب رو داخل قابلمه ریخته و روی حرارت ملایم میذاریم و اجازه میدیم تا لوبیا‌ها کاملا بپزن و نرم بشن، حدود ۲ ساعت کافیه.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

۲. همین طور که میبینین دیگه لوبیا‌ها کاملا پختن در صورتی که مقدار آب کم شده بود میتونیم به مقدار لازم آب جوش اضافه کنیم.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

۳. حالا نوبت به اضافه کردن اسفناج میرسه لازم نیست اسفناج رو کاملا خورد کنیم و هر چقدر درشت‌تر باشه بهتره.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

۴. حدود بیست دقیقه الی نیم ساعت طول میکشه تا اسفناج‌ها بپزن و تغییر رنگ بدن. حالا رشته آشی رو هم اضافه میکنیم.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

۵. آش رو به آرومی هم میزنیم تا رشته‌ها به هم نچسبن و کم کم شروع به پختن و حجم گرفتن کنن.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

۶. اجازه میدیم تا رشته‌ها کاملا نرم بشن و حجم بگیرن و به آش قوام بدن و آش روغلیظ کنن حالا دیگه درواقع آشمون حاضره و فقط میمونه اضافه کردن ماست. پس در پنج دقیقه نهایی به مقدار کافی نعناداغ اضافه کرده و ماست رو هم میریزیم.

آش ماست و اسفناج؛ آش مقوی تابستانی

۷. بهتره ماست رو کم کم اضافه کنیم و مزه‌ی آش رو بچشینم تا در صورت لزوم مقدارش رو کمتر یا بیشتر کنیم. هر چه ماست ترش‌تر باشه آشمون لذیذ‌تر میشه.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج

۸. آش حاضره پس برای خوشمزه‌تر شدن بهش پیاز داغ و سیر داغ اضافه کرده و سروش کنیم.

طرز تهیه آش ماست و اسفناج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آش ماست و اسفناج؛ برای همه راضیه‌ها و حامدها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..