تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش کاربرد توپ ۲۳میلیمتری ضدهوایی به بسیجیان سمنانی

آموزش کاربرد توپ ۲۳میلیمتری ضدهوایی به بسیجیان سمنانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان کلاس آموزشی توپ ۲۳ میلیمتری ضدهوایی به بسیجیان فعال حلقه‌های صالحین در محل مسجد محمدرسول الله شهرک روزیه سمنان برگزار شد
کار طراحی این توپ در اواخر دهه ۵۰ میلادی انجام گرفت. مأموریت این توپ در ابتدا مقابله با جنگنده‌های کوتاه‌پرواز تا سقف پروازی ۲/۵ کیلومتر از سطح زمین بوده است.
 این توپ دارای ۳ پایه فلزی برای استقرار مستقیم بر روی زمین است. دو سال بعد یعنی در سال ۱۹۶۲ گونه تکامل‌یافته چهار توپه این سلاح که یک توپ خودکششی به نام زد اس یو -۲۳-۴ بود، طراحی و روانه بازار شد. یدک‌کش حمل‌کننده زو -۲۳ همان مدل استفاده شده در توپ‌های زد پی یو است.
این کلاس‌ها با هدف افزایش توان نظامی بسیجیان و همچنین افزایش وحدت و مودت بین آن‌ها برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش کاربرد توپ ۲۳میلیمتری ضدهوایی به بسیجیان سمنانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..