تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزیت رایگان بیماران در روستای کرپان توسط بسیج جامعه پزشکی

ویزیت رایگان بیماران در شهرستان سیریک همزمان باهفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ویزیت رایگان بیماران در شهرستان سیریک توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

سروان پاسدار مصطفی فولادی مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت، اولین مرحله از طرح ویزیت رایگان مردم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز گذشته در روستای کرپان با حضور کادرپزشکی ودرمانی بسیج جامعه پزشکی انجام شد و در این مرحله بیش از120نفر از مردم روستا از خدمات پزشکی و دارویی به صورت کاملا رایگان بهرمند شدند.

فولادی افزود مرحله دوم طرح ویزیت رایگان روزیکشنبه همزمان با آخرین روزهفته دفاع مقدس برگزار  و  به مردم روستای طاهروئیه سیریک خدمات رایگان پزشکی ارائه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزیت رایگان بیماران در روستای کرپان توسط بسیج جامعه پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..