تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدا با نثار خون خود، آسایش، امنیت، اقتدار و قدرت بازدارندگی را به ارمغان آوردند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در دیدار با خانواده شهیدقلندری:

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در دیدار با خانواده شهیدقلندری گفت:شهدا با نثار خون خود، آسایش، امنیت و اقتدار و قدرت بازدارندگی را به ارمغان آوردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان صبح امروز، حجت الاسلام علی قاسمی و سرگردپاسدارعلی خادمی‌نژاد، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک با خانواده شهیدموسی قلندری دیدار کردند.

حجت الاسلام قاسمی گفت،شهدا با نثار خون خود، آسایش، امنیت و اقتدار و قدرت بازدارندگی را به ارمغان آوردند و در واقع شهدا مظهر ایستادگی جوانمردی، ایثارگری و از خودگدشتگی بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک اظهار داشت، هر فردی که برای دفاع جان، مال و ناموس مردم جانثاری می کند و از جان خود برای اقتدار ایران اسلامی می گذرد و جانفشانی می نماید، برای کشورش عزت وافتخار حاصل می شود و این را اکنون در سوریه دیدیم که شهید حججی چقدر برای ایران عزت آفرید و بعد از آن شهادت حاج قاسم سلیمانی مایه ی عزت و افتخار تمام مسلمین جهان شد و تا همیشه یاد او به نیکی و با افتخار در قلب ملت مسلمان باقی خواهد ماند.

وی ابراز کرد، شهید با اولین قطره خونی که از او بر زمین جاری می شود تمام گناهانش بخشوده می شود و مقام شهدا بسیار بلندمرتبه و بزرگ است، اکنون راه شهدا پیش روی ماست و آن راه همان راه امام(ره) ودفاع از نظام وانقلاب اسلامی است که پرچمدار آن حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است و فرمان ایشان برای ما فصل الخطاب است.

قاسمی به نقل از امام خامنه ای(مدظله العالی)گفت، شهادت گل خوشبو ومعطری است که در زمین جز دست انسان های برگزیده به آن نخواهد رسید و در واقع فرزند شما(موسی قلندری) یکی از برگزیدگان بوده که به مقام رفیع شهادت و عاقبت به خیری رسیده است و امیدواریم ما و شما راه نورانی این شهید را که ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) است ادامه دهیم و نیز عاقبت به خیر شویم.

شهید موسی قلندری درسال 1363 واردسپاه پاسدران انقلاب اسلامی شد وهمزمان با ورود به سپاه درهمان سال ازدواج کرد و درسال64 از طرف سپاه شهرستان میناب مسئولیت فرماندهی پایگاه مقاومت روستای خود را برعهده گرفت و سرانجام در یکی از شب های زمستان درحین بازگشت از بندرکوهستک دریک سانحه تصادف ساختگی توسط قاچاقچیان به فیض شهادت رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدا با نثار خون خود، آسایش، امنیت، اقتدار و قدرت بازدارندگی را به ارمغان آوردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..