تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه سحر زکریا به یکتا ناصر: به واسطه شوهرش در هر سریالی حضور دارد

سحر زکریا که مدتی است نسبت به پارتی بازی های صنعت سینما در کشور لب به اعتراض گشوده و گلایه هایی را از مهران مدیری مطرح کرده روز گذشته میهمان جواد یحیوی و وبسایت سینمایی ایران تیک بود.

یحیوی که به تازگی به تیم ایران تیک پیوسته در برنامه ای به نام گرند سینما میزبان سحر زکریا بود و در ادامه از شما دعوت می کنیم به گزیده ای از صحبت های مطرح شده در این گفتگو توجه فرمایید.

سحر زکریا صحبت هایش را با اشاره به گله مندی ۲۷ ساله خود از سینماگران آغاز کرد و گفت که در صفحه شخصی اش دلنوشته ای خطاب به مهران مدیری منتشر کرده و در آن از آقای مدیری گلایه کرده که چرا دیگر سراغی از او نمی گیرد و در کارهایش از خانم زکریا دعوت به همکاری نمی کند. سحر زکریا گفت که شش سال است کاری انجام نداده و در حصر خانگی به سر می برد.

سحر زکریا

این هنرپیشه تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد که چرا آقای مدیری در کارهای جدیدش مثل هیولا دیگر با ما همکاری نمی کند و اصلا چه کسی گفته که آقای مدیری من را بازیگر کرده است و من از ۱۰ سال قبل از پاورچین بازیگر بوده ام. سحر زکریا در پاسخ به کاربرانی که او را به بی استعدادی متهم کرده بودند و علت بیکاری او را استعداد پایینش در کار بازیگری خوانده بودند گفت که اگر استعداد نداشتم برای مدت ۷ سال نقش روبرو آقای مدیری را بازی نمی کردم.

او همچنین به سه سال حضورش در سریال قهوه تلخ اشاره کرد و از عدم پرداخت دستمزدش توسط برادران گلیان گفت. سحر زکریا همچنین از فحاشی ها و بد زبانی ها در فضای مجازی ایران گفت. این هنرپیشه ۴۷ ساله در پاسخ به صحبت های یحیوی مبنی بر اینکه مهران مدیری حق دارد از بازیگران جوانتر در کارهایش استفاده کند گفت که هیچکدام از بازیگران هیولا از من جوانتر نبودند.

خانم سحر زکریا به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد که به خاطر توهین به خانم رخشان بنی اعتماد تصمیم گرفت که از حضور در آن انصراف دهد. اشاره خانم زکریا به برنامه جهان آرا از شبکه افق بود که در آن صادق کوشکی مجری برنامه نسبت به فراخوان خانم بنی اعتماد در رابطه با هواپیمای اوکراینی سرنگون شده انتقاداتی را مطرح کرد و حرف های توهین آمیزی را بر زبان آورد که به این شرح بود:

در برنامه جهان آرا راجع به سقوط هواپیما و جانباختگان و اتفاقات ناشی از آن به تفصیل حرف زده شد، در بخشی از سخنان محمد صادق کوشکی اشاره کرد: «اگر اون بچه‌های سپاه تو مرز نبودند خانمی که میای فراخوان می‌زنی…می‌دونی دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت و کس‌وکارت می‌رسید… شاید هم خوشت می‌اومد، شاید دوست داشتی، ولی مردم ایران دوست ندارن»

خانم زکریا در ادامه صحبت هایش نسبت به باندبازی ها و پارتی بازی ها در سینما و تلویزیون انتقاد کرد و گفت برخی چون شوهرشان کارگردان است در همه کارهای شوهرشان نقش بازی می کنند. برخی خانوادگی در سینما و تلویزیون هستند و برخی همسر پولدار دارند که پول می دهند تا در نقشی بازی کنند. پس تکلیف بازیگران مجردی مثل من چیست؟

این هنرپیشه همچنین به کامنت فردی به نام محمودی نادی در اینستاگرام اشاره کرد که مدعی شده بود سحر ذکریا در پشت صحنه سریال نقطه چین، درخواست های نامشروع از مهران مدیری داشته ولی مهران مدیری دست رد به سینه سحر زکریا می زند و پست های جنجالی سحر زکریا در روزهای اخیر، بابت تحویل نگرفتن مهران مدیری است!

خانم زکریا همچنین مدعی شد که آقای مدیری همیشه یک ایدئولوژی داشتند و آن این بود که هیچکس در کارهای ایشان نمی توانست اظهار نظر کند و از طراحی پوستر گرفته تا هر چیز دیگری با نظر و عقیده شخصی ایشان انجام می شد. اما من دیگر این ایدئولوژی را نمی پذیرم.

سحر زکریا همچنین از علی اوجی انتقاد کرد که گفته بود در کنسرت رضا یزدانی خواننده همه مهمان ها را معرفی کرد جز خانم سحر زکریا چون اسم ایشان در ذهنشان نبود. خانم زکریا ادامه داد که من به علی اوجی زنگ زدم و انتقاد کردم که چرا چنین حرفی زدید و متاسفانه علی اوجی دوباره در برنامه دورهمی این حرف ها را مطرح کرد. شما خیلی بیجا کردید!

در ادامه از شما دعوت می کنیم که ویدیو مصاحبه سحر زکریا با ایران تیک را ببینید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه سحر زکریا به یکتا ناصر: به واسطه شوهرش در هر سریالی حضور دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..