تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به سیتراک C7H، محصول جدید ماموت دیزل

گروه صنعتی ماموت یکی از خوش‌نام ترین شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی سبک و سنگین ایران است. همکاری این شرکت با گروه فولکس واگن و زیرمجموعه آن یعنی اسکانیا، سبب شد تا شاهد ورود گسترده کامیون‌های اسکانیا به بازار کشورمان باشیم. تلاش این مجموعه برای نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده سنگین و جایگزینی آن‌ها با اسکانیا سری G، یکی از تحسین برانگیزترین کارهایی است که تاکنون در حوزه خودروسازی سنگین کشور انجام شده است.

پس از اعمال مجدد تحریم‌های بین‌المللی علیه صنعت خودروسازی کشورمان و خروج شرکای اروپایی خودروسازان داخلی، ماموت دیزل به عنوان زیرمجموعه گروه ماموت که در زمینه ساخت خودروهای سنگین فعالیت می‌کند، محصولات سیتراک را با خودروهای اسکانیا جایگزین نمود. دو محصول سیتراک C7H و سیتراک T7H، حاصل دور جدید همکاری‌های ماموت و سیتراک هستند.

نگاهی به سیتراک C7H

با نگاه به چهره سیتراک C7H و مشاهده لوگو آن، ممکن است برخی خاطرات برای شما زنده شوند. در حقیقت سیتراک C7H محصولی از شرکت SINOTRUK چین است که پیش از این کامیون‌ها و کشنده‌های هوو و فراز از این برند و توسط ایران خودرو دیزل به بازار کشورمان عرضه شده بودند.

شرکت SINOTRUK همکاری خود با مان را از سال 2009 آغاز کرد و کشنده سیتراک C7H حاصل این همکاری است. حتی می‌توان نتایج این همکاری را در چهره سیتراک C7H نیز مشاهده کرد، چرا که این کشنده چینی شباهت زیادی به انواع کشنده مان TG دارد.

سیتراک C7H

در حال حاضر سیتراک C7H به همراه دافران H7 و کشنده فوتون ایران خودرو دیزل، سه کشنده سنگین در حال تولید در کشورمان هستند که امکان خرید آن‌ها به صورت صفر کیلومتر وجود دارد . البته از قدرت لازم برای حمل بارهای معمولی برخوردارند. هر کدام از این سه کشنده مزایا و معایب خود را دارند و سیتراک C7H نسبت به دو کشنده دیگر گران‌تر است.

مشخصات فنی سیتراک C7H

سیتراک C7H به پیشرانه شش سیلندر مان با حجم ده و نیم لیتر مجهز است که می‌تواند حداکثر 440 اسب‌بخار قدرت و 2100 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه مجهز به اینترکولر و توربوشارژر است و گازوئیل را با استاندارد آلایندگی یورو 5 می‌سوزاند. گیربکس ZF دستی با 16 دنده جلو و 2 دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت به محور محرک سیتراک C7H را بر عهده دارد. سیتراک C7H در آرایش تک محور یا 4*2 وارد بازار ایران شده است.

ترمزهای سیتراک C7H در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای هستند. سیستم ترمز ضد قفل و سیستم ترمز ضد لغزش نیز وظیفه تقویت ترمزگیری سیتراک C7H را برعهده دارند. سیتراک C7H از سری کامیون‌های سقف بلند است و با در برداشتن دو تختخواب، برای سفرهای طولانی مدت کارا خواهد بود.

امکانات رفاهی و قیمت سیتراک C7H

کشنده سیتراک در رنگ‌های سفید، قرمز، زرد، طلایی و آبی به تولید می‌رسد و البته اکثر نمونه‌های موجود از این کشنده در رنگ سفید هستند. سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 5.5 اینچی، آینه‌های گرم کن دار با تنظیم برقی، شیشه بالابر برقی شاگرد و راننده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ مطالعه، مه شکن جلو و عقب، چراغ روز، چراغ‌های جلو مجهز به نور سنج با قابلیت کارکرد اتوماتیک، آفتابگیر بیرونی، بوق بادی و برقی، قطع کن باتری، هشدار دهنده صوتی دنده عقب، پیش گرمکن برقی و فیلتر آبگیر سوخت، مجموعه ابزار، آفتابگیر داخلی و جانبی، ریموت قفل درب‌ها، کروز کنترل، قفل مرکزی، تاخوگراف، حفاظ جانبی و کپسول اطفاء حریق و ‌بخاری درجا از جمله امکانات رفاهی سیتراک C7H‌ هستند. در کارت باری سیتراک C7H نیز 44 تن ظرفیت ذکر شده است.

سیتراک C7H

قیمت کشنده سیتراک C7H در شرایط فروش ارائه شده به طور معمول دو میلیارد و دویست الی دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعلام شده است. در بازار نیز این کشنده با قیمتی در حدود 2.5 میلیارد تومان قابل خریداری است که در مقایسه با کشنده‌های اروپایی صفرکیلومتر همچون ولوو FH500 و رنو سری T، عدد قابل قبولی محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به سیتراک C7H، محصول جدید ماموت دیزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..