تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات پولیش و سرامیک در «تامین خودرو آزمون»

خرید خودرو برای همه ما سخت شده و هزینه‌های نگهداری هم سرسام‌آورند؛ بنابراین مراقبت کردن از خودرو برای جلوگیری از افت قیمت و هزینه‌های جانبی باعث حفاظت از سرمایه شما می‌شود. به همین خاطر به تمام افراد توصیه می‌کنیم که از هر روشی برای حفظ ارزش خودروتان استفاده کنید. کاملا طبیعی است که خودرو شخصی شما در حین کارکرد متحمل آسیب‌هایی شود که از ارزش آن کاسته شود. به‌عنوان‌مثال خط‌وخش‌های طبیعی که به علت‌های فراوانی همچون ردِ کشیدهِ شدن لباس روی بدنه هم ممکن است به وجود بیایید. همچنین رخدادهای بسیار طبیعی همچون بارش برف و باران و آثار پرندگان ممکن است روی کیفیت رنگ خودرو تاثیرگذار باشد. بهترین پیشنهاد برای برطرف کردن این آثار را می‌توان اجرای خدمات دیتیلینگ دانست. این خدمات تنوع زیادی دارد که بخشی از آن شامل اجرای واکس، پولیش و پس‌ازآن سرامیک می‌شود، برخی از خدمات دیگر همچون رفع کدری، نصب کاور دودی روی شیشه و حتی کاور کلی بدنه هم شامل آن می‌شود.برای دریافت خدمات پولیش و سرامیک می‌توانید با شماره 02148416 در تماس باشید.

شیوه اجرای واکس و پولیش

باوجود اینکه اکثراً ترتیب این سرویس را به صورت واکس و سپس پولیش می‌آوریم، اما در عمل ابتدا پولیش‌کاری برای رفع خط‌وخش انجام می‌شود و در مرحله بعدی برای حفاظت از پولیش‌کاری لایه‌نازکی را به سطح اضافه می‌کنیم که واکس نام دارد. البته وظیفه واکس صرفاً محافظت از پولیش نیست و در افزایش درخشندگی و براق شدن پوشش اصلی خودرو هم نقش دارد. البته بخش عمده درخشندگی را مایع کرم رنگ پولیش بر عهده می‌گیرد. اما در نهایت حفاظت کننده هم به اجرای درست این روش کمک می‌کند. حالا که متوجه شدید در ابتدا باید پولیش‌کاری انجام شود، بهتر است اطلاع داشته باشید که برای اجرای صحیح این سرویس نیاز به چند نوع ماده و دستگاه داریم که بسته به عمق آسیب و خط خش انتخاب می‌شود.

پولیش برای چه خودروهایی مناسب است؟ تامین خودرو آزمون

اکثر خودروهای متالیک و حتی غیر متالیک لایه محافظی روی رنگ اصلی دارند که محافظت کننده از کیفیت رنگ به حساب می‌آید، در واقع این لایه پیش از آسیب به رنگ اصلی خط خش را پذیرا می‌شود. در انجام پولیش ما سعی می‌کنیم آسیب‌های تا عمق ۴۰ میکرون که در لایه کلر ایجاد شده را برطرف کنیم و برای انجام این کار از مواد و دستگاه تخصصی پولیش استفاده می‌کنیم. توجه داشته باشید که انجام این خدمات در شرایط خاصی به بهترین وجه انجام می‌شود که کارشناس اجرای خدمات پیش از روز اجرا تمام این موارد را به شما گوشزد خواهد کرد.

شرکت تامین خودرو آزمون آماده ارائه خدمات پولیش و سرامیک است، برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

پولیش‌کاری زبر

اگر نقطه‌ای از بدنه نیاز به لایه‌برداری بیشتری برای رفع شدن خط و خش داشته باشد، مجبور به استفاده از این نوع پولیش هستیم که سایش بیشتری روی بدنه اینجا می‌کند. البته بهتر است پس از پولیش‌کاری نقاط زبر، مجددا با پولیش نرم فعالیت خود را ادامه دهیم تا ماتی ایجاد شده توسط پولیش زبر را برطرف کنیم.

پولیش‌کاری نرم توضیحات عکس

در دومین مرحله از انجام پولیش‌کاری لازم است به سراغ خطوطی برویم که نسبتا سطحی هستند و البته انجام آن به سایر نقاط بدنه که نیازی به پولیش‌کاری ندارد، هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین بخش عمده براق شدن رنگ خودرو هم در همین مرحله انجام می‌شود چرا که با برطرف کردن کثیفی‌های و ذرات روی رنگ به وسیله سایش مواد روی بدنه، براقی اصلی رنگ را برمی‌گرداند. از این نوع پولیش برای بخش‌های ظریف بدنه هم استفاده می‌شود. خش‌های طبیعی که به واسطه عوامل خارجی روی بدنه ایجاد شده در این مرحله برطرف می‌شوند.

پولیش متوسط

در برخی از سرویس‌ها به خاطر تنوع عمق خط و خش بهتر است برای به سراغ نوعی از پولیش برویم که خیلی باعث مات شدن نمی شود، اما نسبت به پولیش نرم، سایش بیشتری ایجاد می‌‌کند.

اجرای واکس روی بدنه تامین خودرو آزمون

به طور قطع مشتری شما انتظار دارد که فقط خط و خش از روی خودرو برطرف نشده باشد و درخشندگی خودرو هم مهم است. بنابراین سراغ واکس خودرو می‌رویم. واکس خودرو به صورت افشانه‌ای و یا با نمد ویلر روی بدنه اجرا می‌شود. همچنین امکان ترکیب واکس خمیری با نسبت ۴۰ به ۶۰ با پولش نرم هم وجود دارد. در این صورت باید با سرعت متوسط و حرکت به سمت عقب و جلو و فشار کم، اما به صورت ثابت عملیات پولیش‌کاری را تکرار کنیم تا واکس هم روی بدنه پخش شود. البته برای خودروهای مشکی رنگ واکس اختصاصی مشکی هم وجود دارد که بهتر است از همین مواد استفاده کنید.

جهت کسب اطلعات بیشتر درباره تفاوت واکس و پولیش به بخش مطالب وب سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

افزایش مقاومت در برابر خط و خش با نانو سرامیک

حال که مشکلات بدنه برطرف شده برای محافظت هرچه بیشتر و افزودن برخی خواص ویژه نانو، می‌توان از مواد سرامیک استفاده کرد. پوشش سرامیک را باید در شرایط ویژه‌ای اجرا کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود، از جمله این شرایط خاموش بودن خودرو در طی مدت ۲۴ ساعت است. متخصص پولیش‌کاری باید توانایی تشخیص رنگ‌دانه‌های بدنه را داشته باشد تا بتوانند به بهترین شکل پوشش سرامیک را روی بدنه اجرا کند. همچنین باتوجه به عمر خودرو و عمق خش‌های برطرف شده لازم است نوع خاصی از سرامیک استفاده شود. توجه داشته باشید که پوشش دادن سرامیک روی بدنه نیاز به پد اختصاصی هست که اکثرا با خود این مواد به فروش می‌رسد. به غیر از این پد اختصاصی و روش خاص کشیدن این پد روی بدنه باید توجه داشت که این عملیات باید با صبر و حوصله انجام شود، چرا که برای تشکیل شدن لایه سرامیک با هر بار کشیدن باید یک الی یک و نیم دقیقه صبر کنید.

تامین خودرو آزمون رفع کدری چراغ

یکی دیگر از خدمات دیتیلینگ را می‌توان پرداختن به هدلایت‌ها و تیلایت (چراغ جلو و عقب) برای افزایش درخشندگی دانست. البته برخلاف سرامیک و واکس که امکان اجرای آن روی خودرو صفر کیلومتر هم وجود دارد، این خدمات صرفا برای خودروهای با کارکرد بالا مناسب است. برای برطرف کردن مات شدگی چراغ که در طول عمر خودرو اتفاقی طبیعی است، می‌توان از دستگاه پولیش استفاده کرد، اما برای انجام این کار مواد اختصاصی وجود دارد و همچنین جهت آسیب نرسیدن به سطح نازک تلق چراغ، لازم است با شیوه خاصی از دستگاه استفاده کرد.

دیتیلینگ بدون کاهش ضخامت رنگ

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بسیاری از مراکز ارائه خدمات دیتلینگ به آن توجه نمی‌کنند، کاهش ضخامت رنگ است که حتی می‌تواند باعث شود پس از مدتی امکان تمدید واکس، پولیش و سرامیک را هم نداشته باشید. اما در صورتی که کارشناس دیتیلینگ آموزش انجام این خدمات بدون کاهش ضخامت را داشته باشد، می‌توان اقدام به تمدید این سرویس پس از مدتی که براثر موارد طبیعی همچون برف و باران از بین رفت هم کرد. ما در تامین خودرو عدم کاهش ضخامت رنگ را با استفاده از دستگاه تخصصی تشخیص ضخامت به مشتری نشان می‌دهیم و با این کار به او این اطمینان را منطق می‌کنم که بدون هیچ شکی خودرویش با کیفیت رنگ بالاتری تحویل داده می‌شود.

تامین خودرو آزمون آموزش دیتیلینگ در «آزمون خودرو»

همان‌طور که متوجه شدید برای اجرای این خدمات لازم است تکنیک‌های خاصی را آموزش دیده باشید و البته آموزش تئوری هم برای اجری خدمات دیتیلینگ کافی نیست. آزمون خودرو در کنار آموزش کارشناسی خودرو، به هنرجویانش اجرای خدمات واکس، پولیش، سرامیک، رفع کدری و حتی سایر خدمات مربوط به بدنه و شناخت عمل تشخیص شرایط رنگ خودرو را منتقل می‌کند. هنرجویان این دوره صرفاً انجام خدمات را یاد نمی‌گیرند و به صورت عملی شرایط اجرای این خدمات و همچنین متدهای مختلف اجرای پولیش‌کاری (تکنیک‌های حرکت دستگاه روی بدنه) و همچنین تمام نکاتی که برای عدم کاهش ضخامت رنگ و آسیب نرسیدن به رنگ بدنه باید به آن توجه کرد را آموزش می‌دهد. هنرجویان علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس پنج رقمی ۰۲۱۴۸۴۱۶ تماس بگیرند و یا به این درگاه برای ثبت‌نام در دوره‌های «آزمون خودرو» اقدام نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات پولیش و سرامیک در «تامین خودرو آزمون»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..