تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در ایران بازهم رکورد زد/ فوت 239 نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: از دیروز تا امروز 16 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4 هزار و 19 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 820 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 483 هزار و 844 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 239 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 27 هزار و 658 نفر رسید. البته خوشبختانه تا کنون 397 هزار و 109 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

به گفته لاری 4274 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون چهار میلیون و 207 هزار و 631 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

تمام بیمارستان‌‌های تهران درگیر کرونا هستند/ لزوم تدوین محدودیت‌‌های منسجم 6ماهه در تهران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در ایران بازهم رکورد زد/ فوت 239 نفر در 24 ساعت گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..