تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bite the Bullet v1.3.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG

3 / 5 ( 3 امتیاز )

بازی Bite the Bullet از سری عناوین اکشن و پلتفرمر به صورت دوبعدی است که در آن باید از میان دو شخصیت قدرتمند، به انتخاب یکی پرداخته و با دمشنان خود مبارزه کنید. همچنین قابلیت شخصی‌سازی کاراکترها و افزایش قدرت سلاح‌ها و مهارت‌ها برای بازی‌بازان فراهم است. طبق اعلام استودیوی مگا کت، تیم توسعه‌دهنده تمامی سعی خود را به کار برده است تا عنوان تیراندازی و نقش‌آفرینی Bite The Bullet را نسبت به سایر بازی‌های هم‌سبک خود کاملا متمایز نماید. در واقع برای نخستین بار است که در یک بازی Run & Gun شما می‌توانید دشمنان و حتی گلوله‌هایی که به سمت شما شلیک می‌شوند را در زمان مناسب ببلعید و از این طریق قهرمان خود را قدرتمندتر و مجهزتر سازید.

Bite the Bullet v1.3.0 PC-GOG

دانلود-بازی-Bite-the-Bullet

شما در این بازی با انواع دشمنان زامبی، روبات‌های مختلف و تا دندان مسلح و باس‌فایت‌های قدرتمند و منحصر به فرد روبرو خواهید شد و پس از شکست دادن آن می‌توانید تبدیل به یک Zombro شوید و با بلعیدن آن‌ها و مهماتشان خود را تقویت کنید. در واقع قابلیت Zombro قدرت ویژه‌ی قهرمان شما به حساب می‌آید که به صورت محدودی می‌توانید از آن استفاده نمایید. بر اساس رژیم غذایی پر از اسلحه و گلوله‌ی خود می‌توانید قهرمانتان را در چهار شاخه‌ی عمده از درخت مهارت پرجزئیات بازی شخصی‌سازی کنید و قدرت‌های آن را طبق میل خود افزایش دهید. چیزی که همواره در گیم‌پلی و مبارزات بازی مدام به شما یادآوری می‌شود، بیان این مطلب است که در این عنوان شما همان چیزی خواهید شد که می‌بلعید.

نحوه‌ی مبارزات و پیشرفت شما در بازی به استفاده از مهارت‌های گوناگون بستگی دارد. شما می‌توانید با استفاده از این قدرت‌ها به مانند Gorivore یا Slaughterer قدرت‌های منحصر به فردی را کسب نمایید و شیوه‌ی مبارزه و یا کشتن دشمنان جدیدی را کسب کنید. در بازی Bite the Bullet توسعه‌دهندگان دست شما را برای انتخاب شیوه‌ی پیش بردن مراحل کاملا باز خواهند گذاشت و شما می‌توانید تجربه‌های منحصر به فرد و جذابی را برای خود به ارمغان آورید.

بازی Bite the Bullet دارای بیش از ۵۰ مرحله‌ی جذاب به همراه دشمنان و باس‌فایت‌های ویژه خواهد بود که هر مرحله و محیط آن با طراحی پیکسلی و چشم‌نواز خود می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های کلاسیک و اکشن را راضی نگه دارد. انواع و اقسام اسلحه‌های عادی و عجیب و غریب به همراه سپرها و محافظ‌های قدرتمند در بازی قرار دارند که شما از طریق بلعیدن دشمنان و یا کاوش در محیط قادر خواهید بود به آنان دست یابید.

منبع توضیحات: گیم‌فا و چی‌چاپ

تصاویر-بازی-Bite-the-Bullet تصاویر-بازی-Bite-the-Bullet تصاویر-بازی-Bite-the-Bullet تصاویر-بازی-Bite-the-Bullet تصاویر-بازی-Bite-the-Bullet تصاویر-بازی-Bite-the-Bullet info

Bite The Bullet is the world’s first Run & Gun & Eat. In this roguelite RPG shooter you must eat enemies, bullets and more to powerup your character, weapons, and abilities. Gun down zombies, robots and giant mutant bosses with a barrage of bullets before chowing down on their corpses to craft new weapons, unlock new abilities and special attacks, and transform into a powerful Zombro form to smash foes. Explore four character classes and a skill tree based on your diet – and remember, you are what you eat!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+, 8, 10

Processor: Dual Core 2 Ghz CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 capabilites

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Dual Core Intel i5 and above

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB Video Memory Direct X 10 capable

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bite the Bullet v1.3.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..