تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی No Mans Sky Origins v3.01 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

4.5 / 5 ( 140 امتیاز )

محتوای جدید Origins از جهات مختلف یک به‎‌روزرسانی بزرگ برای بازی No Mans Sky محسوب می‌گردد. این محتوا شامل سیارات جدید، ستارگان دوتایی و سه تایی در یک سیستم ، مناظر جدید با کوه‌ها و چشم‌اندازهایی برای اکتشاف و گیاهان و جانوران جدید است. رابط کاربری بازی دچار تغییرات اساسی شده است و در عین حال سیستم رندر ابر و آب‌وهوا بهبود یافته‌اند. همچنین این محتوای تازه شامل ساختمان‌های بزرگ بایگانی است که به عنوان “مخازن داده‌ها ، گنجینه‌ها و جهت‌های خرابه های فراموش شده” عمل می‌کنند. شما همچنین می توانید تاریخچه‌های جدیدی برای فرهنگ‌های مختلف بیگانه در این بایگانی‌ها پیدا کنید که به طور قابل توجهی در مورد تاریخچه آن‌ها گسترش می‌یابد.

گیم‌پلی بازی No Mans Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید. No Man’s Sky از سری عناوین به سبک اکشن و ماجراجویی است که بسیاری از بازی‌بازان با آن آشنایی دارند. در این بازی باید به انتخاب شخصیت دلخواه پرداخته و با دشمنان بسیاری مبارزه کنید. قابل ذکر است که استودیوی هلو گیمز (Hello Games) وظیفه‌ی ساخت و انتشار این بازی را به عهده داشته است.

No Mans Sky Origins v3.01 PC-GOG | FitGirl Repack

آپدیت جدید بازی Origins Update اضافه شد

دانلود-بازی-no-mans-sky-origins

توضیحات آپدیت Synthesis:

آپدیت جدید بازی No Mans Sky که در نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شده، Synthesis نام دارد و تمرکز آن، اضافه کردن ویژگی‌هایی بوده که از طرف بازیکنان درخواست شده است. همان‌طور که مشخص است، تغییرات گسترده‌ای در بازی اعمال خواهند شد که اصلی‌ترین آن‌ها، تغییرات ایجاد شده در سفینه‌های فضایی است. با این آپدیت، شما می‌توانید تغییرات زیادی را در سفینه‌ی مورد علاقه‌ی خود ایجاد کنید و حتی آن را ارتقا بدهید. اگر هم دیگر به سفینه‌ی خود نیازی ندارید، می‌توانید آن را جداسازی و از قطعات و فناوری‌های به دست آمده در جای دیگری استفاده کنید.

دیگر تغییر ایجاد شده، نحوه‌ی تعامل شما با سطح زمین است؛ شما می‌توانید زمین‌هایی را که تغییر داده‌اید، به حالت اول خود بازگردانید یا آن را صاف کنید. ویژگی‌های بصری اضافه شده نیز به شما اجازه می‌دهد که تغییراتی را که در زمین اعمال می‌کنید به شکلی آسان‌تر دنبال کنید. پس از آن‌که سطح زمین را در پایگاه خود به شکل مورد نظر درآوردید، می‌توانید از آن در برابر تغییر محافظت کنید. می‌توان گفت که تمرکز اصلی این به‌روزرسانی، بهبود کیفیت تجربه‌ی بازیکنان (Quality of Life) است.

توضیحات آپدیت BEYOND:

آپدیت Beyond بازی No Mans Sky بیش از دو برابر آپدیت عظیم NEXT، تغییرات و مواردی جدید را به اثر می‌آورد. یکی از اصلی‌ترین مواردی که آپدیت نام‌برده به‌بازی اضافه می‌کند، پشتیبانی از هدست‌های واقعیت‌مجازی مخصوصا PSVR است؛ ماری در مصاحبه با بلاگ IGN اشاره می‌کند که اعضای استودیو هلوگیمز برای اضافه کردن این قابلیت به‌بازی، تمامی کنترل‌ها را، از کنترل خود کاراکتر اصلی گرفته تا کنترل سفینه‌ها، زیردریایی‌ها، کاوش‌گرها و غیره، از نو طراحی کرده‌اند و آن‌ها را برای هدست‌های VR تطابق داده‌اند. دیگر ویژگی مهم آپدیت Beyond اما گسترش بخش چندنفره است. تا امروز بازیکن‌ها می‌توانستند در سرورهای مختلف بازی همراه با ۴ نفر اثر را تجربه‌ کنند اما به‌نظر می‌رسد که آپدیت Beyond کاری می‌کند تا بتوانید بازی را همراه با ۳۲ بازیکن دیگر انجام بدهید.

منبع توضیحات: زومجی

تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins تصاویر-بازی-no-mans-sky-origins

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl – v3.01:

بر اساس نسخه دیتای رسمی استیم ورژن v3.01 / Build 5581782 توسط CHRONOS فشرده سازی شده است. از امولاتور GOLDBERG برای کرک بازی استفاده شده است. کرک آنلاین Steamworks Fix V5 در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. توسط این کرک، می توانید با سایر کاربرانی که از این کرک استفاده می کنند، تحت کلاینت استیم، به صورت آنلاین بازی کنید. بسته الحاقی Pre-Order DLC در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱۰٫۷گیگابایت به ۶٫۳گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۷ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۰٫۷گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Inspired by the adventure and imagination that we love from classic science-fiction, No Man’s Sky presents you with a galaxy to explore, filled with unique planets and lifeforms, and constant danger and action.

In No Man’s Sky, every star is the light of a distant sun, each orbited by planets filled with life, and you can go to any of them you choose. Fly smoothly from deep space to planetary surfaces, with no loading screens, and no limits. In this infinite procedurally generated universe, you’ll discover places and creatures that no other players have seen before – and perhaps never will again.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i3

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVidia GTX 480, AMD Radeon 7870

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی No Mans Sky Origins v3.01 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..