تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورد خاص یک کودک که ضرورت جدی‌گرفتن زخم‌ها را نشان می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادر استرالیایی پس از آنکه فرزندش براثر زمین خوردن در باغ وحش دچار یک بیماری مسری خطرناک شد به خانواده‌ها هشدار داد که مراقب هرگونه زخم کودکان خود باشند.

این خانم استرالیایی که ترجیح داد نامش برده نشود تصویری از دست باند پیچی شده فرزندش را در فیسبوک منتشر کرد و زیر آن نوشت: هفته پیش فرزند کوچکم در باغ وحش زمین خورد و دستانش زخم شد. هنگامی که به خانه رسیدیم جای زخم را تمیز کردم و روز بعد به مدرسه رفت، دستان او التهابی نداشت، اما کمی وسعت آن افزایش یافت.

او افزود: پس از بازگشت از مدرسه او را به ساحل بردم و هنگام بازی دیدم که رگ‌های بازویش قرمز شده است؛ از این رو او را نزد پزشک بردم و پزشک گفت این خط قرمز بلند در بازو‌ها نشانه مسمومیت یا عفونت خونی است که باید به سرعت درمان شود.

خط قرمز بلند در بدن  به معنی وجود عفونت در سیستم لنفاوی است

این مادر استرالیایی ادامه داد: خوشبختانه پس از درمان با آنتی بیوتیک‌ها عفونت فروکش کرد. از پدران و مادران می‌خواهم تا هرگونه بروز خط قرمز در بدن کودک خود پس از زمین خوردن را جدی بگیرند.

موسسه پزشکی تاینی هارت اجوکیشن این پست خانم استرالیایی را بازنشر داده و نوشت: این خط قرمز "لنفانژیت" نامیده می‌شود که به معنی عفونت در سیستم لنفاوی است.

به گفته کارشناسان این مورد که خیلی سریع درمان شده، مسمومیت خفیف بوده است، اما اگر بدون درمان رها می‌شد، می‌توانست عوارض شدیدی داشته و منجر به عفونت خونی شود.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورد خاص یک کودک که ضرورت جدی‌گرفتن زخم‌ها را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..