تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب رابطه مدل خوش چهره با نیمار

ناتالیا بارولیچ مدل سرشناس رابطه عاشقانه خود با نیمار را تکذیب کرده است

مدل سرشناس رابطه عاشقانه با نیمار را تکذیب کرد

بدون تردید یکی از حاشیه های بزرگ رسانه های مختلف در طول این تابستان مربوط به مثلث عشقی میان ناتالیا بارولیچ، مدل آمریکایی - کروات، نامزد سابقش مالوما خواننده کلمبیایی و نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن بود.

جنجال از زمانی آغاز شد که مالوما در ترانه اخیرش به نام "هاوایی" به صورت غیرمستقیم به رابطه عاشقانه میان نامزد سابقش ناتالیا و ستاره برزیلی پاریسن ژرمن اشاره کرد. البته مالوما کمی بعد گفت که هیچ اختلافی با نیمار ندارد.

حالا و در حالی که یک ماه از آن جنجال می گذرد، ناتالیا سکوتش را در مورد رابطه با نیمار شکست و گفتگویی اختصاصی با تلویزیون مکزیک داشت. این مدل کروات بیان کرد که رابطه اش با نیمار چیزی فراتر از یک "دوستی ساده" نیست. ناتالیا گفت:"نیمار دوست بزرگ من است و نمی دانم که چرا رسانه ها فکر می کنند که ما با هم رابطه عاشقانه داریم. فقط با هم عکس گرفتیم. او را تحسین می کنم و شخصیت بزرگی دارد. یکی از دوستان بزرگ است. همیشه شخصیت فوق العاده ای داشته است و یک شخصیت بزرگ در زندگی من است."

از سویی ناتالیا در این باره که ایا اشاره مالوما در ترانه اخیرش به او بوده است هم بیان کرد:" در این باره چیزی را نمی توانم باور کنم. نمی دانم که آیا چیزی را به من تقدیم کرده است یا نه اما حقیقتا برایم مهم نیست. هر چیزی که مربوط به گذشته بوده دیگر گذشته است و می خواهم همه چیز را به همان جا واگذار کنم. این تجربه بی نظیری در زندگی من بود و از آن پشیمان نیستم اما زمانش رسیده که از آن عبور کنم. یک سال است که از هم جدا شده ایم."

به هر صورت به نظر می رسد که با این صحبت ها بالاخره مشخص شد که رابطه عاشقانه ای میان نیمار و ناتالیا بارولیچ در جریان نیست.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب رابطه مدل خوش چهره با نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..