تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفر زاده: هدف خاتم اردکان باقی ماندن در لیگ برتر والیبال است/ سالن‌هایی که در آن تمرین می‌کنیم کثیف و آلوده هستند

فرهاد نفر زاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: والیبال ایران در سطح بالایی قرار دارد، اما شرایط در لیگ برای همه تیم‌ها یکسان نیست و چند تیم با بودجه‌ای که در اختیار دارند بازیکنان خوب می‌گیرند و جزو تیم‌هایی می‌شوند که مدعی قهرمانی هستند.

وی افزود: در لیگ برتر امسال تیم‌های خاتم اردکان، شهرداری گنبد و آذر باتری ارومیه قعر نشین هستند و تنها هدفشان باقی ماندن در لیگ برای فصل آینده است. شرایط تیم والیبال خاتم اردکان هم به شکلی است که باید فقط برای بقا در لیگ بجنگیم و نمی‌توانیم در برابر تیم‌های مدعی پیروز باشیم ما فقط می‌توانیم تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ما فردا در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که جزو ۶ تیم برتر لیگ محسوب می‌شود، بازی کردن در برابر هراز آمل که تیمی پر مهره است کمی دشوار خواهد بود. فردا فقط سعی می‌کنیم که یک بازی بسیار خوبی را داشته باشیم تا حداقل از والیبال لذت ببریم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در خصوص جلوگیری از افزایش مبتلایان به کرونا در لیگ والیبال عنوان کرد: مهار کرونا نیاز به هیچ تدبیری ندارد هر چقدر به این موضوع هم بپردازیم نتیجه معکوس می‌بینیم. مسئولان به جای شعار دادن و جلسه برگزار کردن برای حل مشکلات و اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی، با کمک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، وسایل بهداشتی مخصوصا ضد عفونی کننده را در اختیار تیم‌ها و سالن‌های ورزشی قرار دهند.

او ادامه داد: مشکلات بیماری کرونا در والیبال از سالن‌های ما شروع می‌شود. سالن‌هایی که در آن‌ها تمرین می‌کنیم کثیف و آلوده هستند و در همان سالن‌ها هم مسابقات برگزار می‌شود. مسئولان به جای جلسه گذاشتن، سالن‌ها را در شرایط کنونی برای ضدعفونی کردن و ایجاد سالن‌های تمیز و بهداشتی تحت پوشش خود بگیرند.

نفر زاده در پایان خاطر نشان کرد: سالن‌ها وقتی بهداشتی و ضد عفونی شوند مطمئنا تیم‌ها هم با خیالت راحت و در شرایط ایمن تری تمرین می‌کنند. اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی و جلساتی که در خصوص مهار کرونا برگزار می‌شود تنها یک شعار است و از درون این جلسات هم چیزی عاید تیم‌های لیگ برتری نمی‌شود. امیدوارم مسئولان ارشد ورزش کشور هم از حرف‌های بنده دلخور نشوند. چرا که هرچه بازگو کرده ام واقعیت‌های موجود بوده است.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفر زاده: هدف خاتم اردکان باقی ماندن در لیگ برتر والیبال است/ سالن‌هایی که در آن تمرین می‌کنیم کثیف و آلوده هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..