تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیتر در حال آزمایش قابلیت «دنبال کردن گروهی» است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر به صورت پیوسته در حال آزمایش قابلیت‌های جدید برای شبکه اجتماعی خود بوده و به تازگی خبری از فعالیت این شرکت روی یک ویژگی جدید برای کاربران گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است.

این مجموعه‌ همچنین اخیرا از یک قابلیت با عنوان «خواندن متن قبل از انتشار» برای کاربران گوشی‌های آیفون رونمایی کرده بود. ویژگی جدید توئیتر که در مرحله آزمایشی قرار دارد به کاربران اجازه می‌دهد گروهی از افراد که با یکدیگر در ارتباط هستند را دنبال کنند. این قابلیت فهرستی از کاربران تهیه می‌کند و بر اساس محتوای انتشار داده شده توسط آن‌ها این افراد را دسته‌بندی می‌کند.

قابلیت جدید توئیتر

بیشتر بخوانید

زمان عرضه قابلیت جدید توئیتر برای iOS

ویژگی جدید توئیتر در حال حاضر تنها برای تعداد محدودی از کاربران گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است و توئیتر در نظر دارد در صورت موفق بودن آزمایش‌ها این ویژگی را به صورت گسترده عرضه کند. افرادی که از این ویژگی جدید در توئیتر خود برخوردارند می‌توانند به راحتی با یک کلیک تمامی حساب‌های داخل فهرست را دنبال کنند و یا در صورت تمایل با بررسی دقیق آن تنها تعداد مشخصی را دنبال کنند.

این قابلیت جدید قرار است به عنوان جایگزینی برای بخش حساب‌های پیشنهادی عرضه شود و کاربران پس از انتشار این ویژگی دیگر نمی‌توانند قسمت حساب‌های پیشنهادی قدیمی را مشاهده کنند. شرکت توئیتر اطلاعات زیادی از قابلیت نرم افزار خود را با کاربران در میان نگذاشته اما قطعا در صورت استقبال افراد از این ویژگی، این قابلیت جدید برای اشخاص بیشتری فعال خواهد شد.

پیش بینی می‌شود شرکت توئیتر پیش از عرضه نهایی ویژگی خود ابتدا آن را برای کاربران سیستم عامل iOS نیز فعال کند تا بازخورد تعداد بالاتری از افراد را مورد بررسی قرار دهد. شرکت توئیتر سعی دارد با ترغیب کاربران به دنبال کردن یکدیگر پلتفرمی پویاتر را در اختیار افراد بگذارد و میزان ارتباطات را بالا ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیتر در حال آزمایش قابلیت «دنبال کردن گروهی» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..