تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه دیوار خود را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم؟

چگونه دیوار خود را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم؟

چگونه دیوار خود را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم؟

به نظر نقاشان حرفه ای فوت و فن هایی را می دانند که باعث می شود کارشان بهتر و سریع تر انجام شود.حقه هایی وجود دارد که نقاشان حرفه ای از آنها استفاده می کنند تا سرعت و کیفیت کارشان را افزایش دهند. نکاتی مانند:

• پر کردن شکاف ها و فرو رفتگی ها

• ساخت خط های تر و تمیز در اطراف لبه ها

• تغییر ابزار برای تاثیر بیشتر

بنابراین اگر می خواهید مانند یک فرد حرفه ای رنگ آمیزی خود را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم نکات زیر را مطالعه کنید تا توانایی های خود را ارتقا دهید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید به بازار آنلاین خدمات سنجاق سری بزنید. در قدم اول می‌توانید هزینه نقاشی ساختمان را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال نقاش ساختمان در تهران باشید می‌توانید درخواست نقاشی ساختمان خود را در سنجاق ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

برای آنکه حرفه ای رنگ آمیزی کنید چه چیزهایی باید بدانید؟

حرفه ای ها می توانند چند نکته درباره سرعت و دقت در رنگ آمیزی به ما بیاموزند.اگر می خواهید مانند حرفه ای ها رنگ آمیزی کنید، باید مانند آن ها فکر کنید.نقاشان حرفه ای ساعت ها صرف رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و خارجی می کنند، بنابراین باید تکنیک هایی داشته باشند که هم رنگ آمیزی آنها را بهتر کرده و هم سرعتشان را افزایش دهد.

آمادگی برای درست رنگ آمیزی کردن در زمان صرفه جویی می کند.تفاوت یک نقاش آماتور با یک نقاش حرفه ای در انجام آماده سازی هاست.افراد حرفه ای می دانند برای افزایش سرعت انجام تمیزکاری و آمادگی ها کلید کار است.صرف زمان کافی برای پر کردن حفره ها، فرورفتگی ها و خراش ها نه تنها به رنگ آمیزی کمک می کند، بلکه در زمان و مصرف مواد نیز صرفه جویی می نماید.

همچنین آنها می دانند استفاده از نوار چسب برای زدن روکش انتهایی رنگ، چه تفاوت گسترده ای در ظاهر کلی ایجاد می کند.قبل از شروع کار به اندازه کافی زمان بگذارید و فکر کنید چگونه می توانید برای انجام این کار به نحو احسن، آماده شوید.

مراقبت های مربوط به سلامتی در هنگام رنگ آمیزی

نقاشان حرفه ای زمان زیادی را در معرض رنگ می گذرانند که این یعنی باید در برابر گرد و خاک و دودها از خودشان محافظت کنند.آنها می دانند که برای رنگ آمیزی موثر باید این کار را ایمن انجام دهند. که این یعنی داشتن تهویه مناسب، باز گذاشتن پنجره ها برای تعویض هوا، استفاده از پنکه جعبه ای برای به جریان انداختن هوا، داشتن زمان های استراحت کوتاه.قبل از آن که پروژه بعدی خود را شروع کنید، حتما دقت داشته باشید که ایمنی را در اولویت قرار دهید. خصوصا اگر در آپارتمانی کار یا زندگی می کنید که دودها می توانند وارد مکان نیز شوند.

رنگ آمیزی حرفه ای به فضای اضافی ربط دارد

برای داشتن یک رنگ آمیزی بی نقص برای دیوارتان به تمرین نیاز دارید. حتی اگر تمرین نداشتید، می توانید یک سری فوت و فن هایی را یاد بگیرید که سرعت و دقت تان را بالا خواهند برد.قبل از شروع حتما تمام صفحات، میخ ها، پیچ ها و ترموستات ها را از دیوار جدا کنید.این گام کوچک باعث می شود کار نهایی تان تفاوت زیادی پیدا کند که پس از نصب دوباره این وسیله ها فضا مرتب تر و زیباتر به نظر خواهد رسید.

چگونه دیوار خود را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم؟

در هنگام رنگ آمیزی اطراف سقف، چهارچوب پنجره و دیواره ها از یک قلم موی زاویه دار استفاده کنید تا به صورت راهنمایتان عمل کند. بین لبه خیس قلم مو و لبه دیوار فضایی قرار دهید.سپس در لایه بعدی رنگ، این فضا را با دقت بیشتری رنگ آمیزی خواهید کرد. (دقت داشته باشید که حتما هر بار یک یا دو بخش را به این شکل در آورید و هر بار آن را با یک غلتک پر نمایید، در غیر این صورت این خط ها خشک شده و روکش انتهایی زیبا نخواهد شد.)

این کار باعث می شود زمان کمتری را صرف چسب کاری کرده، و بیشتر رنگ آمیزی کنید. خصوصا اگر از قلم موی درستی برای کار استفاده کنید.استفاده از قلم موی زبر به عنوان راهنما، خطی صاف به شما می دهد که باعث می شود رنگ آمیزی تان آسان تر انجام پذیرد.این گام ها و فوت و فن های کوچک باعث می شوند کل فرآیند رنگ آمیزی سریع تر پیش برود و شما نیز مانند یک فرد حرفه ای کار کنید.موارد لازم برای آن که دیوار خود را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنید:

• رنگ

• چسب رنگ

• پارچه های پلاستیکی

• ابزار 5- در- 1

• ماده مخصوص پر کردن حفره ها

• میله گسترشی غلتک

• مجموعه غلتک به همراه سینی مخصوص

• سنباده

• بتونه و چاقوی مخصوص بتونه

در هنگام رنگ آمیزی مانند یک حرفه ای هیچ چیز به اندازه ابزار مناسب کمکتان نمی کند.تغییر از سنباده دستی به سنباده دایره ای می تواند کمکتان کند، درست مانند استفاده از یک غلتک دارای دسته گسترشی، آنها در زمان تان نیز صرفه جویی می کنند.

چگونه دیوار را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم؟

• تمام آویزها و صفحات را جدا کنید

• سطح دیوار را به درستی آماده کنید

• تمام بخش هایی که میخواهید رنگ آمیزی کنید را سنباده بزنید

• لبه ها و گوشه ها را رنگ آمیزی کنید

• نقص ها را درست کرده و روکشی دیگر اعمال کنید

گام اول- تمام آویزها و صفحات را جدا کنید

جدا کردن صفحات و میخ ها از روی دیوار زمان زیادی صرف می کند، اما افراد حرفه ای میدانند که این کار برای افزایش سرعت الزامی است.علاوه بر این، علامت یک نقاش تازه کار رنگ های باقی مانده در لبه هاست که به روکش انتهایی نیاز دارد.مکانی را که میخواهید رنگ کنید، تماشا کرده و تمام وسیله هایی که نباید رنگ شوند را از آن جدا کنید. برای جدا کردن ترموستات، کلید برق، میخ، پیچ، و هر چیز دیگری که بر سر راهتان قرار دارد، وقت کافی بگذارید.

گام دوم- سطح دیوار را به درستی آماده کنید

پس از آن که همه چیز را از سر راه خود برداشتید، باید مطمئن شوید که تمام اتاق برای رنگ آمیزی حاضر است.این یعنی ابزار 5- در- 1 خود را برداشته و در جایگاه پیچ ها و میخ های خود علامت گذاری هایی انجام دهید. این کار اجازه می دهد ماده مخصوص پر کردن حفره ها کاملا در حفره جای گرفته و بهتر به نظر برسد.وقتی حفره ها را بزرگ کردید می توانید ماده پر کننده را درون آن بریزید. ما پیشنهاد می کنیم از ماده پر کننده ترکیبی استفاده کنید چرا که لایه های رنگ را مشخص نمی کند.

اما مهم نیست از چه پر کننده ای استفاده می کنید، ان چه حائز اهمیت است این است که حفره را بیش از اندازه یا کمتر از آن چه باید پر نکنید. این کار باعث می شود سنباده کردن بیشتر طول بکشد و خط های نامتقارنی در اطراف آن به وجود آید.

گام سوم- تمام بخش هایی که میخواهید رنگ آمیزی کنید را سنباده بزنید

سنباده کردن برای ساخت روکشی زیبا و درست روی دیوار اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک سنباده دایره ای شکل دارای دسته گسترشی استفاده کنید تا به شما امکان دهد تمام دیوار را در زمان کمی سنباده کنید.هنوز می توانید برای سنباده کردن لبه ها از یک سنباده دستی استفاده کنید، اما استفاده از سنباده دستی باعث می شود کارتان آسان شود و زمان آماده سازیتان نیز نصف شود.

وقتی سنباده خود را آماده کردید، اطمینان حاصل کنید که تمام بخش های سخت حاصل از پر کننده را سنباده نمایید.تنها کاری که باید بکنید این است نگاهی دوباره به محل سنباده شده بیندازید و از کارتان مطمئن شوید. در این صورت نیازی نیست بعدا بخش های فراموش شده را سنباده کنید.

گام چهارم- لبه ها و گوشه ها را رنگ آمیزی کنید

کلید رنگ آمیزی سریع این است که ابتدا لبه ها و گوشه ها را رنگ آمیزی کنید. باید قبل از آن که کل صفحه را رنگ آمیزی کنید، ابتدا خط های آن را رنگ بزنید.با در نظر گرفتن آن که قلم موی مناسبی انتخاب کردید، حال باید دور و اطراف و لبه های دیوار را به درستی رنگ بزنید و سپس به داخل آن برسید.این کار باعث می شود رنگ اضافی جمع نشود و اجازه می دهد به راحتی به داخل رنگ آمیزی کنید.

بنابراین وقتی نوبت به رنگ آمیزی سقف و کناره ها رسید، از لبه انتهایی قلم مو به عنوان راهنما استفاده کنید.در لایه اول یک فاصله یک هشتمی ایجاد کرده، سپس در لایه دوم به خط بیرونی نزدیک تر شوید. در انتها، آماده استفاده از غلتک خواهید بود!اطمینان حاصل کنید که رنگ آمیزی را بخش به بخش انجام دهید و اجازه ندهید قبل از رنگ آمیزی کامل خشک شود. اگر خشک شود، در انتهای رنگ آمیزی مشخص می شود کدام بخش با غلتک و کدام بخش با قلم مو رنگ شده است.

غلتک خود را برداشته و رنگ آمیزی را شروع کنید، اما فقط به اندازه دو غلتک این کار را انجام دهید.داشتن یک روکش ضخیم اولیه باعث می شود نیازی نباشد لایه بیشتری در انتها اعمال کنید، خصوصا اگر از پریمر استفاده نمی کنید.

گام پنجم- نقص ها را درست کرده و روکشی دیگر اعمال کنید

اگر واقعا مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کرده باشید، لایه دوم رنگ آخرین لایه تان خواهد بود. به همین دلیل است که باید به دقت همه جا را از نظر بگذرانید تا هیچگونه نقصی باقی نمانده باشد.در صورت نیاز سنباده خود را برداشته و قبل از اعمال لایه دوم، در صورت لزوم مکان های مورد نیاز را سنباده کنید.حالا که تمام رازهای حرفه ای بودن را می دانید، پروژه بعدیتان در نصف زمان قبلی به بهترین شکل ممکن خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه دیوار خود را مانند یک حرفه ای رنگ آمیزی کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..