تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع نوه شجاع از مادربزرگش حین حمله گاو خشمگین

حمله وحشتناک به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر نوجوان شجاعی که قصد داشت جان مادربزرگش را در حمله گاو نجات دهد به طرزی وحشتناک مورد حمله این حیوان قرار گرفت. این پسر با دیدن صحنه حمله گاو  به مادربزرگش  وارد عمل شد که مورد حمله وحشتناک این حیوان قرار گرفت. این حادثه در منطقه «هاریانا» واقع در شمال هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود گاو با حمله به زن سالخورده او را نقش بر زمین می‌کند. لحظاتی بعد نوه این زن از راه رسیده و در حالی که قصد کمک به مادربزرگش را دارد او نیز مورد حمله این حیوان قرار می‌گیرد. این پسر با وجود در معرض خطر قرارگرفتن جانش باز هم خود را به مادربزرگش رسانده و با بلند کردن او تلاش می‌کند وی را از خطر دور نماید.

بیشتر بخوانید

این ویدئو نشان می‌دهد این گاو ناگهان از پشت به این دو نفر حمله ور شده و آن‌ها را به یک طرف پرتاب می‌کند. در ادامه تعدادی از ساکنان محلی با چوب به سمت گاو یورش برده و تلاش می‌کنند توجه حیوان را از پسر نوجوان و مادربزرگ زخمی اش منحرف کنند. سرانجام آن‌ها با کمک افراد محلی از این صحنه وحشتناک جان سالم به در بردند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زن سالخورده در حادثه مذکور دچار شکستگی از ناحیه دست شد. نوه شجاع این زن نیز تحت درمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع نوه شجاع از مادربزرگش حین حمله گاو خشمگین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..