تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی تلویزیون Mini-LED با رزولوشن 8K، نرخ‌ نوسازی ۱۲۰ هرتز و اتصال 5G معرفی کرد

بازار تلویزیون که سال‌ها در قبضه‌ی چند شرکت معروف و قدیمی مانند سونی، ال‌جی، سامسونگ و پاناسونیک بود، به‌تازگی ورود بازیگران جدید و عمدتا چینی را شاهد است. شیائومی، اوپو، وان‌پلاس، هواوی و آنر که بیشتر به گوشی‌های هوشمندشان شناخته می‌شوند، قصد دارند بخت خود را در بازار تلویزیون‌های هوشمند نیز بیازمایند.

شیائومی که اولین تلویزیون خود را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد و اکنون طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند را ارائه می‌دهد، به‌تازگی دو محصول جدید به خانواده‌ی تلویزیون‌های هوشمندش اضافه کرده است. تلویزیون پرچم‌دار 8K که از سری تلویزیون‌های Extreme Commemorative Edition شیائومی است، به پنل Mini-LED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. به‌لطف فناوری Mini-LED، این تلویزیون شیائومی ۹۶۰ نقطه‌ی کنترل نور دارد که به نسبت کنتراست بیشتر و مصرف انرژی کمتر تلویزیون کمک می‌کند؛ هرچند باتوجه‌به رزولوشن و نرخ نوسازی درخورتوجه، توان مصرفی همچنان زیاد و حداکثر ۷۰۰ وات است.

فناوری MEMC به‌کاررفته در تلویزیون جدید شیائومی با تخمین فریم‌های میانی، نرخ فریم محتوای در حال پخش را افزایش می‌دهد تا از ظرفیت پنل ۱۲۰ هرتزی حداکثر استفاده شود. پوشش ۹۸ درصدی از طیف رنگی DCI-P3، استفاده از مدیاپلیر داخلی، تراشه‌ی نواتک، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی، اتصال 5G، درگاه‌های HDMI 2.1 و پورت LAN گیگابیتی از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

تلویزیون 8k شیائومی / xiaomi 8k tv

تلویزیون 8k شیائومی / xiaomi 8k tv تلویزیون 8k شیائومی / xiaomi 8k tv تلویزیون 8k شیائومی / xiaomi 8k tv تلویزیون 8k شیائومی / xiaomi 8k tv

رزولوشن تلویزیون ارزان‌تر شیائومی 4K و نرخ نوسازی‌اش ۱۲۰ هرتز است و مانند برادر بزرگ‌ترش، از فناوری MEMC بهره می‌برد که آن را برای استفاده به‌همراه کنسول‌های نسل‌نهمی بازی‌های ویدئویی، یعنی Xbox Series X و PS5 به گزینه‌ی مناسبی تبدیل می‌کند. این تلویزیون نیز از درگاه HDMI 2.1 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و پوشش ۹۳ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 دارد.

رابط کاربری MIUI شخصی‌سازی‌شده برای تلویزیون، تراشه‌ی مدیاتک، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌ هوشمند جدید شیائومی است. همان‌طور که انتظار می‌رود، تلویزیون 8K مجهز به 5G چندان ارزان نخواهد بود؛ بنابراین، برچسب قیمتی ۷،۳۰۰ دلاری نباید غافل‌گیرکننده باشد. کسانی که رزولوشن برایشان در اولویت نیست، می‌توانند مدل 4K را با قیمت حدود ۱،۵۰۰ دلار بخرند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی تلویزیون Mini-LED با رزولوشن 8K، نرخ‌ نوسازی ۱۲۰ هرتز و اتصال 5G معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..