تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آونگ اس‌اس‌دی‌های پرسرعت ای‌دیتا را با گارانتی پنج‌ساله عرضه می‌کند

ADATA نه‌تنها برندی با نزدیک به بیست سال سابقه‌ی فعالیت است؛ بلکه با سازندگان استراتژیک تراشه‌های حافظه و کنترلرهای به‌کاررفته در SSDها نیز رابطه‌ی نزدیک و سابقه‌ی همکاری دارد. همچنین، این شرکت تقریبا دو دهه سابقه‌ی تحقیق‌و‌توسعه در‌زمینه‌ی حافظه‌های رم و ذخیره‌سازی دارد که به شیوه‌های بهینه‌سازی انحصاری این شرکت انجامیده است.

SSD پرسرعت قطعه‌ای است که با صرف هزینه‌ی گران به‌راحتی می‌توان آن را به‌دست آورد؛ اما ای دیتا می‌کوشد زیبایی و کارایی و قیمت رقابتی را درکنار هم ارائه کند. ADATA جزو معدود سازنده‌های SSD است که به زیبایی سیستم‌های گیمینگ نیز به‌طور ویژه توجه می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، به‌کارگیری حرارت‌گیرهای زیبا و در برخی مدل‌ها نورپردازی RGB تماشایی را شاهد هستیم.

این روزها، دیگر SSDها جزو جدایی‌ناپذیری از PC محسوب می‌شوند و اکثر کاربران هم نمی‌توانند بدون SSD بمانند. بازار SSD‌ها بسیار متنوع است؛ اما کیفیت، کارایی، دوام و ارزش خرید هیچ‌یک از آن‌ها مثل هم نیست. از‌این‌رو، خریداران به‌دنبال گزینه‌ای هستند که درکنار ارزش خرید درخورتوجه، پرسرعت و بادوام هم باشد و این درست جایی است که ADATA وارد می‌شود و با برندهای بزرگ چون سامسونگ رقابت می‌کند.

در‌ادامه، برخی از بهترین اس اس دی های ADATA را معرفی می‌کنیم.

SSD پرسرعت XPG GAMMIX S50 ای دیتا

آونگ

ای دیتا این محصول را با برند زیرمجموعه‌ی خود، یعنی XPG عرضه کرده و یکی از معدود SSDهای پرسرعت PCIe 4.0X4 بازار است. XPG GAMMIX S50 محصول رده‌بالا با کنترلر توانمند Phison است و با بهره‌گیری از استاندارد پرسرعت PCIe 4.0X4، گیمرها و کاربرانی را هدف می‌گیرد که خواهان سرعت زیاد و تأخیر کم در دسترسی به فایل‌ها هستند.

حداکثر سرعت خواندن و نوشتن متوالی XPG GAMMIX S50 به سرعت سرسام‌آور ۵۰۰۰ و ۴۴۰۰ مگابایت می‌رسد. همچنین، سرعت خواندن و نوشتن تصادفی نیز بسیار چشمگیر است و به IOPS 750K می‌رسد تا فایل‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری شوند و تأخیر به‌حداقل برسد. XPG GAMMIX S50 تنها در سرعت زیاد خلاصه نمی‌شود و آمیخته‌ای از کیفیت، سرعت، دوام و زیبایی است. این محصول با ضمانت پنج‌ساله‌ی آونگ عرضه می‌شود و دوام آن بسته به ظرفیت، به ۳۶۰۰ ترابایت نوشتن در طول عمر می‌رسد.

این SSD بسیار پرسرعت از حرارت‌گیر آلومینیومی برای افزایش طول عمر و پایداری عملکرد، موتور تصحیح خطای پیشرفته برای افزایش دوام و پایایی، رمزنگاری سخت‌افزاری قدرتمند، تکنیک شتاب‌بخشی ازطریق کش‌سازی و طراحی گیمرپسند برخوردار است که آن را به گزینه‌ای ارزشمند برای سیستم‌های گیمینگ و رده‌بالا تبدیل کرده است. کافی است مادربرد سیستم از PCIe 4.0  پشتیبانی کند تا به سرعت باورنکردنی در لود سیستم‌عامل و برنامه‌ها و بازی‌ها دست پیدا کرد که هرگز امکان تجربه‌ی آن وجود نداشته است.

XPG SPECTRIX S40G ای دیتا

ای دیتا برای کسانی که خواهان SSD پرسرعت PCIe 3.0 برای سیستم‌های گیمینگ هستند، XPG SPECTRIX S40G را با نورپردازی RGB تماشایی و کارایی فراوان عرضه کرده است. این محصول درکنار طراحی زیبا با نورپردازی خیره‌کننده، از سرعت و دوام مطلوبی نیز برخوردار است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمینگ تبدیل کرده است. سرعت خواندن و نوشتن متوالی XPG SPECTRIX S40G به‌ترتیب به ۳۵۰۰ و ۳۰۰۰ مگابایت‌برثانیه می‌رسد و به‌خوبی می‌تواند سرعت پاسخ‌گویی سیستم‌های گیمینگ را افزایش دهد.

S40G از حافظه‌ی کش DRAM مجزا و تکنیک کش‌سازی SLC برای شتاب‌بخشی به عملیات خواندن و نوشتن نیز بهره می‌برد که به سرعت خواندن و نوشتن تصادفی تا 300K و 240K انجامیده است. همچنین، S40G از رمزنگاری سخت‌افزاری و موتور تصحیح خطای پیشرفته برخوردار است. XPG SPECTRIX S40G ای دیتا نیز با گارانتی پنج‌ساله‌ی آونگ دردسترس علاقه‌مندان است.

XPG SX8200 Pro ای دیتا

XPG SX8200 Pro با برخورداری از سرعت و دوام درخورتوجه درکنار قیمت مناسب، انتخاب مطلوبی است. سرعت خواندن و نوشتن متوالی XPG SX8200 Pro مشابه XPG SPECTRIX S40G است و به‌ترتیب به ۳۵۰۰ و ۳۰۰۰ مگابایت‌برثانیه می‌رسد که به‌وضوح برای دستیابی به سرعت چشمگیر در کار با کامپیوتر ایدئال است. دوام این محصول نیز رضایت‌بخش است که به ۱۲۸۰ ترابایت در طول عمر می‌رسد.

XPG SX8200 Pro با داشتن سرعت، دوام، طول عمر و کیفیت درخورتوجه، گزینه‌ی ایدئالی برای لپ‌تاپ‌های کاری و گیمینگ نیز به‌حساب می‌آید. همراه‌ با XPG SX8200 Pro حرارت‌گیر آلومینیومی نیز ارائه می‌شود که کاربر می‌تواند آن را نصب کند‌. XPG SX8200 Pro به‌عنوان یکی از SSD پرسرعت با گارانتی پنج‌ساله‌ی آونگ دردسترس علاقه‌مندان است.

XPG SX6000 Lite ای دیتا

آونگ

اگر به اس اس دی ارزان‌قیمت PCIe 3.0 x4 M.2 نیاز دارید که هنوز پرسرعت باشد، XPG SX6000 Lite گزینه‌ای ارزشمند است. این محصول با قیمت ارزانش، هنوز کارایی و طول عمر مناسبی ارائه می‌کند. حداکثر سرعت خواندن و نوشتن XPG SX6000 Lite به‌ترتیب به ۱۸۰۰ و ۱۲۰۰ مگابایت‌برثانیه می‌رسد که تقریبا سه‌برابر سریع‌تر از SSDهای SATA است.

XPG SX6000 Lite ای دیتا برای لپ‌تاپ‌ها هم ایدئال است و می‌توان برای استفاده‌های معمول و افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها و سیستم‌عامل و به‌طور‌کلی سرعت پاسخ‌دهی سیستم به آن اتکا کرد. همراه ‌با این محصول حرارت‌گیر آلومینیومی زیبا نیز ارائه می‌شود. XPG SX6000 Lite ای دیتا هم با پنج سال گارانتی آونگ دردسترس است.

قیمت بهتر، گارانتی بیشتر

قیمت بهتر و گارانتی بیشتر مزیت چشم‌پوشی‌ناپذیر SSD‌های ای دیتا است که خوشبختانه در ایران نیز با گارانتی پنج‌ساله‌ی شرکت آونگ دردسترس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آونگ اس‌اس‌دی‌های پرسرعت ای‌دیتا را با گارانتی پنج‌ساله عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..