تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ!

 مادربزرگبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از یک زن ۹۰ ساله هندوستانی در حال کار با لپ تاپ مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته است. در این تصاویر «ماری ماتیوز» در حال خواندن اخبار با کمک لپ تاپ شخصی خود دیده می‌شود. پس از آنکه «آرون توماس»، نوه این زن تصاویری از مادربزرگش را در شبکه‌های اجتماعی ردیت منتشر کرد بلافاصله این تصاویر تبدیل به سوژه‌ای داغ شد.

بیشتر بخوانید

آرون با انتشار چند عکس از مادربزرگش که او را در حال کار با لپ تاپ نشان می‌داد نوشت: «مادربزرگم که ۹۰ سال سن دارد کار با لپ تاپ را یاد گرفته که می‌تواند با کمک آن اخبار را از سایت‌های مختلف پیگیری کند. من فکر می‌کنم خواسته او برای پذیرش و انطباق با تغییرات واقعا قابل توجه باشد.»

مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ! ///

خانم ماتیوز در دهه ۱۹۳۰ به دنیا آمده است؛ زمانی که لپ تاپی وجود نداشت و مردم اخبار را از طریق روزنامه‌ها و مجلات دنبال می‌کردند. او حالا در نهمین دهه از زندگی خود مهارت کار با لپ تاپ را فراگرفته که به او کمک می‌کند تا به تازه‌ترین اخبار جهان از طریق اینترنت دسترسی داشته باشد.

مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ! ///

این تصاویر حدود ۸۰۰۰ بار لایک شد و صد‌ها کامنت تمجید را دریافت کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: آفرین به این مادر سالخورده. یادگیری و انطباق خود با تغییرات در هر سن و سالی ممکن نیست، اما این زن این کار را انجام داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت جالب مادربزرگ ۹۰ ساله در استفاده از لپ تاپ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..