تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی Polestar Precept نمونه‌ دیگری از سدان اندرویدی

. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی سازنده خودروهای الکتریکی در ماه فوریه اطلاعاتی را درباره‌ اتومبیل جدید Precept که یک سدان هوشمند مجهز به اندروید است، فاش کرد. پل استار  کار خود را با نام فرعی ولوو آغاز کرد و اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های چینی EV ظاهر شده است. این شرکت به طور مشترک متعلق به شرکت‌های ولوو  و Geely است. پل استار  به تازگی خودرو  Polestar 2 که یک سدان برقی است را برای مشتریان اروپا و آمریکای شمالی بومی‌سازی کرده است.

مانند اکثر طرح‌ها ، مشخص نبود که آیا Precept یک ماشین واقعی خواهد بود یا خیر؟ امروز شرکت Polestar با اعلام اینکه پریسپت در حال تولید است تمامی ابهامات را از بین برد. دغدغه‌ی محیط زیستی شرکت پل‌استار درباره‌ محیط زیست موضوعی است که به خوبی در این خودرو دیده می‌شود. زمانی‌که طرح مفهومی این اتومبیل منتشر شد،   Polestar حسن نیت محیط زیستی را در محیط  شرکت ارائه داد.

خوروی Polestar Precept نمونه‌ی دیگری از سدان اندرویدی

در طراحی این اتومبیل از کامپوزیت‌های کتان برای پنل‌های داخل کابین و  صندلی‌ها استفاده خواهد شد، پشت سری و پشتی صندلی‌ها از چوب‌پنبه‌ی بازیافتی و جنس پوشش صندلی‌ها از بطری‌های PET (مخفف پلی‌اتیلن ترفتالات و نوعی پلی‌استر) خواهد بود. گفتنی است، پل‌استار برای پوشش کف خودرو هم از تور ماهیگیری بازیافتی استفاده می‌کند.

خوروی Polestar Precept نمونه‌ی دیگری از سدان اندرویدی

مدیرعامل شرکت پل‌استار توماس اینگنلاث، در بیانیه‌ای گفت: "مصرف کنندگان می خواهند تغییر در این صنعت را ببینند - نه فقط رویاها. اکنون Precept قوی‌تر هم می‌شود. ما به کاهش اثرات محیط زیستی و تجارت خود متعهد هستیم. هدف باید بی‌طرفی اقلیمی باشد، حتی اگر من تشخیص دهم که این یک هدف بلند مدت است".

بیشتر بخوانید:

همچنین پل‌استار Android Automotive، سیستم سرگرمی و سرگرمی بومی گوگل را در پریسپت ادغام کرده است. وقتی راننده  به سدان نزدیک می‌شود، اتومبیل برنامه‌ها و تنظیمات مورد علاقهی او را به طور خودکار تشخیص می‌دهد و آماده می‌کند. دستیار Google این خودرو زبان‌های بیشتری از جمله لهجه‌های محلی را تشخیص می‌دهد و قادر به مکالمه‌های طبیعی‌تری خواهد بود.

پل‌استار تصور می‌کند که پخش ویدئو به یک جزء بزرگتر برای پارک کردن و هنگام شارژ، تجربه جالبی است که در این ماشین تعبیه شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان تولید نمونه Precept منتشر نشده، همچنین پل‌استار از انتشار مشخصات مربوط به قیمت، اندازه باتری، دامنه و  پیکربندی موتور خودداری کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی Polestar Precept نمونه‌ دیگری از سدان اندرویدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..