تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزشگاه تخصصی زبان هیراد، کلاس تضمینی آیلتس IELTS

آموزشگاه تخصصی زبان هیراد، نمره آیلتس ۷، ۷.۵ یا بالاتر از آن را بسته به سطح علمی دانش‌جو و متقاضی در مدت یک تا ۶ ماه تضمین می‌کند. البته که تضمین این نمرات در امتحان آیلتس فقط تحت آموزش اساتید حمید سیدیان و مجید سیدیان که سابقه تقریبا ۲۰ سال در حوزه آیلتس و تدریس زبان انگلیسی را در کارنامه خود دارند، صورت می‌گیرد.

 شرایط کلاس تضمینی آیلتس IELTS:

طول دوره برای سطح ضعیف، ۵۰ جلسه یک ساعت و نیم است.

طول دوره برای سطح متوسط، ۳۰ جلسه یک ساعت و نیم  است.

طول دوره برای سطح خوب، ۲۰ جلسه یک ساعت و نیم است.

طول دوره برای سطح خیلی خوب، ۱۵ جلسه یک ساعت و نیم است.

طول دوره برای تک مهارت ۱۰ جلسه است. 

برای تعیین وضعیت علمی دانشجوی متقاضی باید حتما تعیین سطح کتبی و شفاهی صورت گیرد یا کارنامه آیلتس و مشاوره اولیه هم انجام شود.

دوره تضمینی آیلتس

در کلاس آیلتس تضمینی تمام موارد آموزشی لازم بسته به سطح علمی دانشجو و نمره آیلتس مورد نیازش تدریس می‌شوند و به دانشجویان متقاضی آموزش داده می‌شود که چه طور به سبک native بنویسد، صحبت کنند و بخوانند. تدریس در این دوره‌ها خیلی سازمان یافته و سیستماتیک است و از تدریس موارد حاشیه‌ای و غیر ضروری قویا اجتناب و درحقیقت به اصل موضوع پرداخته می‌شود.

در کلاس تضمینی آیلتس این مرکز به دانش‌جو هیچ بخشی محول نمی‌شود که خودش بخواند و همه موارد کاملا توسط اساتید در این دوره آموزش داده می‌شود. در این کلاس، دانشجوی متقاضی، زبان انگلیسی را بسته به سطح علمی‌اش دوره می‌کند و علاوه بر اینکه با مهارت‌ها و تکنیک‌های آیلتس کاملا آشنا می‌شود زبان انگلیسی‌اش تا حد خیلی زیادی تقویت شده و درنتیجه نمره مورد نیاز خود را کسب می‌کند.

آموزشگاه هیراد

در آموزش تضمینی آیلتس همه مباحث در چهار مهارت توسط اساتید تدریس می‌شود و هیچ مبحث آموزشی به عهده دانش‌پژوه گذاشته نمی‌شود، به‌عنوان مثال تمام لغات تدریس شده و فقط تمرین به دانش‌پژوه محول می‌گردد.

باید توجه داشت که بدون تقویت انگلیسی عمومی صرفا با استفاده از تکنیک‌ها نمی‌توان نمره آیلتس ۷ یا بالای آن را کسب کرد. در این دوره‌ها توسط اساتید حمید و مجید سیدیان به‌سرعت زبان انگلیسی فرد باتوجه‌به سطحش تقویت می‌شود و سپس در مسیر آیلتس قرار گرفته و به‌راحتی نتیجه مطلوب را کسب می‌کند. 

در این دوره‌ها به دانشجو آموزش داده می‌شود که چه واژگان، عبارات، اصطلاحات، کالوکیشن ها، صفات، قیود، افعال و نکات گرامری را در اسپیکینگ و رایتینگ خود استفاده کند تا بتواند نمره ۷ یا بالای آن را دریافت کند. 

در این دوره‌ها تمام واژگان و مترادف‌های ضروری برای مهارت‌های ریدینگ و لیسنینگ آیلتس تدریس می‌شوند تا دانشجو به خوبی متن‌های ریدینگ  و لیسنینگ را درک کند و با استفاده از تکنیک‌های این دو مهارت بتواند نمره ۷ یا بالای آن را به‌راحتی کسب کند و به هدف ایده‌آل خود دست یابد.

 اگر دانشجویی فقط در مهارت خاصی ضعف داشت چند جلسه با وی فقط روی مهارت موردنیاز کار می‌شود. تعداد جلسات موردنیاز برای تقویت تک‌مهارت بعد از مشاوره با اساتید حمید و محید سیدیان تعیین می‌شود.

 پس از امتحان کتبی و شفایی و مصاحبه با آقایان سیدیان، پکیج آموزشی باتوجه‌به نمره مورد نیاز بسته می‌شود.

این اساتید به دفعات توانسته‌اند به‌عنوان مثال ظرف مدت فقط دو یا سه هفته، نمره رایتینگ آیلتس دانشجویان را از ۵.۵ یا ۶ به ۷ یا بالاتر برسانند.

اگر نمره مطلوب کسب نشود ۷۰ درصد مبلغ شهریه دریافت‌شده پس داده می‌شود. همچنین با فرد متقاضی قرارداد منعقد می‌شود.

کلاس زبان آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی هیراد

آموزشگاه هیراد

همچنین این مؤسسه کلاس زبان آلمانی، زبان فرانسه و ترکی استانبولی را به‌صورت آنلاین، حضوری و خصوصی دارا است.

درحال‌حاضر کلاس زبان‌های خارجی هیراد دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند قبل از ثبت نام نسبت به زمان‌بندی و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشند.

کلاس زبان آنلاین هیراد

کلاس آنلاین زبان هیراد به افرادی توصیه می‌شود که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را به خاطر بعد مسافت، ترافیک یا اقامت در شهرهای دیگر ندارند. این دوره‌ها توسط اساتید حرفه‌ای تدریس می‌شود. در آموزش آنلاین این دوره‌ها بر اساس نوع دوره از پرداختن به نکات حاشیه‌ای کاملا پرهیز می‌شود و مواد آموزشی تدریس شده توسط دپارتمان آموزشی این مرکز برای متقاضیان ازطریق واتساپ یا ایمیل ارسال می‌گردد و سپس اساتید مربوطه بر اساس صفحات مندرج در هر کتاب تدریس می‌کنند. زمان برگزاری هر جلسه آنلاین ۹۰ دقیقه است. تمرین‌های مربوط به هر دوره ازطریق ایمیل، اسکایپ یا واتساپ برای متقاضیان ارسال می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزشگاه تخصصی زبان هیراد، کلاس تضمینی آیلتس IELTS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..