تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان ضبط پیام صوتی در توئیتر برای دارندگان آیفون فراهم شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر قابلیت ضبط پیام صوتی در برنامه خود را برای تعداد بیشتری از کاربران سیستم عامل iOS فعال ساخت و به نظر می‌آید پلتفرم مذکور این بار کمی قابلیت جدید خود را جدی‌تر گرفته باشد. این شرکت با انتشار قابلیت جدید خود برای کاربران iOS اظهار داشت که سعی دارد متن پیام‌های صوتی ضبط شده را نیز در فایل آن‌ها قرار دهد تا کاربران به سادگی از محتوای هر پیام صوتی باخبر شوند.

به نظر می‌آید اقدام اخیر شرکت توئیتر به دلیل اعتراض کاربران مبنی بر عدم توجه این شرکت به ناتوانان و کم‌توانان صورت گرفته است. در حال حاضر قابلیت پیام صوتی شرکت توئیتر به شکل یک پست منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند با لمس علامت پخش محتوای فایل به اشتراک گذاشته شده را بشنوند.

عدم آمادگی توئیتر در ایجاد دسترسی برای ناتوانایان

بیشتر بخوانید

عدم آمادگی توئیتر در ایجاد دسترسی برای ناتوانایان

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت توئیتر، تیم برنامه‌نویسی برای ایجاد دسترسی‌های لازم کم توانان ندارد و پس از اعتراض کاربران درخواستی را به کارمندان خود ارسال کرده که به صورت داوطلبانه اقدام به توسعه بخش مورد نظر کنند. این شرکت در حال حاضر قصد دارد گروه‌های برنامه‌نویسی مشخصی را برای توسعه بخش دسترسی ناتوانایان تشکیل دهد.

این مجموعه از تاریخ دوم سپتامبر تا کنون دو تیم برنامه‌نویسی معرفی کرده که قرار است قابلیت‌های مختلف توئیتر را برای ناتوانان و کم توانان قابل استفاده کنند. به دنبال این مسائل سخنگوی توئیتر اظهار داشت که این شرکت به زودی از ویژگی تولید زیرنویس خودکار توسط هوش مصنوعی برای ویدئو‌ها و فایل‌های صوتی رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از این شخص قابلیت‌های مورد نظر تا اوایل سال ۲۰۲۱ به شبکه اجتماعی توئیتر اضافه خواهند شد.

مشخص نیست که قابلیت زیرنویس خودکار فایل‌های صوتی توئیتر دقیقا چه تاریخی عرضه می‌شوند و این شرکت نیز پاسخ دقیقی در این رابطه به خبرگزاری‌ها نداده است. افرادی که از سیستم عامل iOS استفاده نمی‌کنند و تمایل دارند از قابلیت ضبط فایل صوتی در حساب کاربری خود برخوردار شوند باید مدتی صبر پیشه کنند چرا که ویژگی مذکور همچنان از نظر شرکت سازنده تکمیل نشده است. توئیتر همچنین قصد دارد قابلیت ضبط فایل‌های صوتی خود را به بخش پیام خصوصی نیز اضافه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان ضبط پیام صوتی در توئیتر برای دارندگان آیفون فراهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..