تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داغ ترین مباحث مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که کشور آمریکا به طور رسمی خود را برای برگزار انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند و شب گذشته نیز مناظره رئیس جمهور فعلی این کشور یعنی ترامپ با جو بایدن برگزار شد. شرکت گوگل نیز از همان ابتدا بیشترین موارد جستجو شده از سوی شهروندان آمریکایی که به انتخاب این کشور مربوط می‌شد را مورد بررسی قرار داد و به تازگی نیز این شرکت گرافی از بیشترین میزان جستجوی شهرواندان آمریکایی در یک هفته گذشته را منتشر کرده است.

بر اساس اعلام شرکت گوگل پنج موضوع پر جستجو در هفته گذشته شامل بیکاری، جرم، میزان دستمزد، دادگاه عالی آمریکا و مراقبت بهداشتی می‌شود.  بر اساس ویدئویی که گوگل درباره موارد پر جستجو منتشر کرده است اولین موضوع پر بحث در گوگل، به موضوع بیکاری باز می‌گردد و تقریبا این موضوع در تمام هفته گذشته پربازدیدترین بحث فضای مجازی آمریکا بوده است. در ادامه ویدئوی منتشر شده از سوی گوگل را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داغ ترین مباحث مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..