تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی سرمایه گذاری گسترده در چین را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی در حال ساخت و توسعه زنجیره تقاضای تجهیزات خود از سوی مجموعه‌های چینی است تا بتواند به این صورت با فشار وارد شده از طرف آمریکا مقابله کند. هوآوی در آوریل سال ۲۰۱۹ پروژه سرمایه‌گذاری هابلو را آغاز کرد و تا کنون بیش از ۱۷ قرارداد با شرکت‌های چینی بسته است.

فعالیت در این پروژه از ماه آگوست سال ۲۰۲۰ آغاز شد و شرکت هوآوی قصد دارد تمرکز خود را در این بخش نگه دارد تا تعداد قرارداد‌ها افزایش یابد. این پروژه که به شکل یک شرکت سرمایه‌گذاری ثانویه فعالیت می‌کند در واکنش به تحریم‌های آمریکا آغاز به کار کرد و اکنون سعی دارد نمونه تراشه‌های مخصوص خود را به بازار جهانی عرضه کند.

گو پینگ، مدیرعامل بخش توسعه شرکت هوآوی طی مصاحبه اخیر خود اظهار کرد: "از آن جایی که هوآوی تنها یک شرکت است که در مقابل آمریکا ایستاده، ما از کمک سرمایه‌گذاران و فناوری روز استفاده می‌کنیم تا زنجیره پشتیبانی از تراشه و تجهیزات را گسترش دهیم و پاسخگوی نیاز خریداران باشیم."

زمان مناسب توسعه ساخت پردازنده‌ها برای هوآویایه گذاری گسترده در چین را آغاز کرد

بیشتر بخوانید

زمان مناسب توسعه ساخت پردازنده‌ها برای هوآوی

هوآوی پس از آغاز دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به مشکلات بسیاری با آمریکا برخورد که اکنون به تحریم آن‌ها ختم شده است. علت اصلی این مشکلات باور دونالد ترامپ بر جاسوسی شرکت هوآوی از داده‌های کاربران است. شرکت هوآوی در حالی قصد دارد زنجیره پشتیبانی از تجهیزات خود را ارتقا دهد که دولت چین سعی کرده رقابت جدی‌تری را در تولید تراشه‌های پردازنده با کشور‌های دیگر آغاز کند.

مقامات دولت چین اخیرا اظهار داشته‌اند که باید در تولید قطعات فناوری مانند تراشه‌های پردازنده از کشور‌هایی مانند آمریکا، کره جنوبی و تایوان پیشی بگیرند. از آن‌جایی که تحریم‌های آمریکا بر روی این شرکت بسیار سنگین است، این شرکت چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری گسترده ندارد.

هوآوی همچنین باید پس از مدتی کوتاه سرمایه‌گذاری خود را از چین به کشور‌های دیگر ببرد تا رقابتی جدی‌تر را دنبال کند. با وجود آن که بازار چین محیطی مناسب برای رشد هوآوی در تولید تراشه‌های پردازنده است، اما این مجموعه برای مقابله با شرکت‌های آمریکایی باید بازار کشور‌های دیگر را نیز هدف قرار دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی سرمایه گذاری گسترده در چین را آغاز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..