تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اسپیکر بوم باکس KBS345 و پارتی بوم KBS452 کینگ استار آشنا شوید

کمپانی KINGSTAR در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر و موبایل، دیجیتال و ماژول‌های حافظه فعالیت می‌کند. این برند با گارانتی متین وارد بازار کشور شده و قرار است انواع کابل شارژ، پاور بانک، انواع اسپیکر، شارژر فندکی، شارژر دیواری، هدفون، هدست و ایرفون، سبد کاملی از لوازم جانبی را در بازار عرضه کند. از کینگ استار به‌زودی ۴۰ مدل اسپیکر در قابلیت‌های مختلف وارد بازار می‌شود. اسپیکر KBS345 کینگ استار، محصولی با طراحی بسیار خاص و جذاب است. این اسپیکر با قابلیت بلوتوث می‌تواند به دستگاه‌های مختلف متصل شود و تجربه مناسبی از شنیدن موسیقی فراهم کند. اسپیکر KBS452 کینگ استار، محصول حرفه‌ای دیگری از این برند شناخته‌شده است. این مدل نیز می‌تواند ازطریق فناوری بلوتوث، پورت USB وخروجی AUX به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌‌های مختلف صوتی متصل شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصولات در ادامه همراه زومیت باشید:

تماشا در آپارات

تمامی محصولات برند کینگ استار با گارانتی یک‌ساله متین عرضه می‌شوند که در ۱۴ استان به‌صورت یکپارچه، خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین مراجعه کنید. دیدگاه شما در مورد این سری اسپیکر‌ها چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اسپیکر بوم باکس KBS345 و پارتی بوم KBS452 کینگ استار آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..