تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین عضو از خانواده سری F شرکت سامسونگ در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های میان رده سامسونگ در سال‌های اخیر به پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل شده‌اند و بخش عمده‌ای از سود این شرکت به فروش گوشی‌های میان رده اختصاص یافته است. میان رده جدید شرکت سامسونگ، Galaxy F41 نام دارد و قرار است اولین گوشی از خانواده سری F باشد.

ظاهرا علت نام گذاری این گوشی همکاری سامسونگ با شرکت Flipkart است و سامسونگ خانواده جدید میان رده‌های خود را قصد دارد با همکاری با یک شرکت دیگر انجام دهد. به تازگی نیز اخباری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ در آن از یک دوربین  ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی از دوربین سه گانه بهره خواهد برد اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره کیفیت یا مشخصات هر یک از لنزهای آن منتشر نشده است. از دیگر اطلاعات در دسترس می‌توان به استفاده از یک نمایشگر sAMOLED که دوربین جلو را به صورت یک ناچ، درون خود جای داده است، اشاره کرد.

سامسونگ F41

مشخصات سخت افزاری گوشی F41

شرکت سامسونگ در این گوشی از یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است، بر اساس ظاهر و شیوه قرارگیری لنزهای دوربین این گوشی، می‌توان انتظار داشت مشخصات فنی و عملکرد آن چیزی شبیه به گوشی Galaxy M31s باشد. در حال حاضر اطلاعاتی از پردازنده یا میزان حافظه داخلی این گوشی منتشر نشده است و تنها اطلاعات موجود به دوربین و وجود رنگ سبز در خانواده سری F سامسونگ مربوط می‌شود.

گفتنی است این گوشی از حسگر اثرانگشت در پشت قاب بهره می‌برد و قرار است در ۸ اکتبر به طور رسمی معرفی و وارد بازار هند شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان معرفی رسمی آن منتظر ماند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین عضو از خانواده سری F شرکت سامسونگ در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..