تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت برای نسل دهم کنسول های خانگی نیز برنامه دارد

فیل اسپنسر، یکی از مقام‌های بلندپایه مایکروسافت، در مصاحبه‌ای گفت با وجود تمرکز فراوان روی سرویس استریم بازی‌ها نسل نهم، آخرین نسل کنسول‌های مایکروسافت نیست و ردموندی‌ها برای نسل دهم نیز برنامه دارند. سرویس‌های استریم محتوا مانند موسیقی، فیلم و سریال به بخشی از زندگی روزمره کاربران تبدیل شده است که دسترسی به محتوای بیشتر را دراختیار کاربران می‌گذارد. علاوه بر آرشیوی بزرگ، کاربران می‌توانند در هر مکانی از محتوای موردعلاقه خود لذت ببرند.

مدت زمان نسبتا کوتاهی است که صنعت بازی‌های ویدیویی نیز سعی کرده خود را با سایر حوزه‌های سرگرمی وفق دهد و بازی‌ها را نیز به‌صورت استریم دراختیار علاقه‌مندان بگذارد. دراین‌میان، شرکت‌هایی چون گوگل، آمازون و مایکروسافت نسبت به سایرین قدم‌های مهم‌تری برداشته‌اند.

به‌عنوان مثال، مایکروسافت با سرویس xCloud خود به‌نظر می‌رسد برنامه‌های بسیار جدی در این زمینه در سر دارد. درحالی‌که بسیاری اعتقاد دارند پس از پایان نسل نهم، مایکروسافت به‌جای عرضه کنسول‌های جدید، سرویس‌هایی برای تجربه بازی‌های تنها ازطریق استریم ارائه می‌د‌هد، مدیر ایکس باکس این موضوع را تکذیب کرد. فیل اسپنسر در گفت‌وگوی اخیر خود به‌صورت رسمی و صراحتا تأکید کرد که مایکروسافت پس از پایان چرخه عمر ایکس باکس سری ایکس و اس باز هم کنسول‌های جدیدی روانه بازار خواهد کرد: «در زمینه سخت‌افزار، قطعا کنسول‌های جدیدی در آینده مشاهده خواهیم کرد. درست مانند ویدئو و موسیقی، استریم باعث نابودی سخت‌افزارهای جدید و خلاقانه نمی‌شود. معتقدم که ما همچنان با کنسول‌های سخت‌افزاری روبه‌رو خواهیم شد و این دقیقا برنامه ما برای آینده است.»

مقاله‌های مرتبط: چرا سونی و مایکروسافت تبلیغات متقاعدکننده‌ای برای کنسول‌های جدید خود نداشته‌اند؟ نگاهی به تمام استودیوهای بازی‌سازی جدید ایکس باکس

حال باید منتظر ماند و دید روند بازار و فناوری‌های جدید در سال‌های آینده، تغییری در رویکرد ردموندی‌ها ایجاد می‌کند یا کماکان قرار است نسل دهم کنسول‌های خانگی نیز عرضه شوند. لطفا شما هم دیدگاه‌ها و پیش‌بینی‌های خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت برای نسل دهم کنسول های خانگی نیز برنامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..