تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال جایگزین شدن گوشی‌های سری نوت با Z Fold 3 توسط سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گزارش رسیده از کره جنوبی حاکی از آن است که سامسونگ قصد ایجاد تغییراتی جدی در بین محصولات پرچمدار خود دارد. این تولیدکننده مطرح گوشی‌های هوشمند، تولید تلفن همراه مدل S20 را در سه مدل S20، S20 + و S20 Ultra  و به‌طور همزمان سری Note 20 را در دو مدل  Note 20 و Note 20 Ultra شروع کرده است. برطبق گزارشات رسیده از نشریه‌ای کره‌ای به‌نام The Elec Korea، جانشین گلکسی S20، که از آن به عنوان گلکسی S21 یاد می‌شود، در نسخه Ultra با یک قلم S عرضه خواهد شد که این امر خبر از جایگزین کردن سری نوت با Z Fold 3 توسط سامسونگ می‌دهد.

انتظار می‌رود که از این گوشی‌هوشمند در نیمه‌اول سال آینده رونمائی شود. طبق گزارش‌ها، Galaxy S21 در مدل‌های مختلف M1، N2 و O3 تولید خواهد شد که قلم S ظاهراً با مدل O3 این سری محصولات، وارد بازار می‌شود.

احتمال جایگزین شدن گوشی‌های سری نوت با Z Fold 3

نگاهی به برنامه‌های پیش‌روی شرکت سامسونگ در آینده نزدیک

شرکت سامسونگ هنوز اطلاعات منتشر شده مبنی‌بر زمان رونمائی از گوشی Galaxy Note 21 در سال آینده را تأیید نکرده است، اما گمانه‌زنی‌هایی به‌وجود آمده است که این شرکت قصد دارد سری Galaxy Note را متوقف و درعوض Galaxy Z Fold 3 را جایگزین کند.

سامسونگ با پیشرفت‌هایی که در زمینه تولید انبوه UTG (شیشه فوق العاده نازک) داشته است، توانایی تولید ۶۰۰۰۰۰ نمایشگر تاشو در ماه را دارد و تا پایان سال هدف نهایی فروش ماهانه ۱ میلیون نسخه از این نمایشگرهای تاشو  را پیش‌بینی می‌کند. این‌طور انتظار می‌رود که گوشی‌های تاشوی سامسونگ به اندازه سری نوت این شرکت فروش نداشته باشد با این حال با توجه به حاشیه سود بالای این تلفن‌های هوشمند، حجم کم فروش آن‌ها به‌سادگی جبران خواهد شد. همچنین فروش بالایی برای Galaxy S21 انتظار می‌رود.

سامسونگ درحال حاضر تعداد زیادی از گوشی‌های پرچم دار و مطرح را ارائه می‌دهد و محدود کردن این دستگاه‌ها در کل ایده بدی به‌نظر نمی‌رسدبا این‌وجود باید دید نظر کاربران و طرفداران این محصولات در این‌باره چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال جایگزین شدن گوشی‌های سری نوت با Z Fold 3 توسط سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..