تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مفهومی شاسی بلند جدید هوندا + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوندا جدیدترین خودروی برقی خود را در معرض نمایش گذاشته که قطعا از E Compact بزرگتر خواهد بود. شاسی بلند E Concept این خودروساز که به تازگی رونمایی شده یک محصول دو در‌ شگفت‌انگیز و کاربردی است که «مسیر آینده اتومبیل‌های الکتریکی شرکت هوندا را نشان می‌دهد».

این خودرو شامل «سیستم پیشرفته کمک راننده چند سویه» خواهد شد که از یک رادار ۳۶۰ درجه‌ای و دوربینی با زاویه دید جلو استفاده و این گونه در آگاهی از محیط اطراف به راننده کمک می‌کند.

اتومبیل مورد نظر همچنین از نسخه «نسل بعدی» پلتفرم هوندا کانکت برخوردار خواهد بود که شامل هوش مصنوعی، یک پارچه سازی با گوشی همراه، و بروزرسانی‌های نرم افزار‌های بی سیم است. این شرکت در مورد مشخصات، تاریخ عرضه، یا قیمت حرفی به میان نیاورده، اما بیان کرده است که این محصول اولین خودروی الکتریکی خواهد بود که به چین ارسال می‌شود. هرچند که مشخص نیست نسخه آماده فروش شاسی بلند E Concept محدود به چین باشد. در حالی که انتظار نمی‌رود یک نسخه دو در به بیشتر نقاط جهان برسد، یک نمونه چهار دره در آمریکای شمالی که شیفته شاسی بلند هستند مقبول‌تر خواهد بود.

طرح مفهومی شاسی بلند هوندا

بیشتر بخوانید

برنامه شرکت هوندا برای بازار اتومبیل‌های الکتریکی

شرکت هوندا هم اکنون مقید شده است دو مدل EV را به آمریکای شمالی با استفاده از پلتفرم ژنرال موتورز برای سال ۲۰۲۴ عرضه کند. انتظار نمی‌رود اتومبیل شرکت هوندا که به آمریکا ارسال شده مستقیما به طرح مفهومی  این شاسی بلند مربوط باشد، اما ممکن است اشاره‌ای به طراحی زبان برای خودرو‌های ناآلاینده در سال‌های آینده داشته باشد. گفتنی است؛ با گذر زمان و ورود شرکت‌های مختلف به جمع سازندگان اتومبیل‌های الکتریکی بعید نیست که شرکت هوندا نیز بخواهد تمامی مدل‌های خود را به سراسر دنیا ارسال کند. این شرکت در حال حاضر سعی دارد بازخورد شاسی‌بلند دو در خود را در چین بسنجد تا طی سال‌های آینده بازار مورد نظر را در دست گیرد و بر اساس میزان تقاضا محصولات خود را عرضه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مفهومی شاسی بلند جدید هوندا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..